02/08/2015

Bloglist Bulan August

Meng-update bloglist sambil telinga disakiti oleh bunyi-bunyian motorsikal yang memekik di jalan besar belakang kawasan perumahan. Budak-budak, jalan lurus itu lah yang paling dia suka. Tempat paling syiok untuk berlumba pulak. Pernah suatu petang, masing-masing macam lipas kudung melarikan diri dari polis trafik. Empat lima enam orang jugak lah yang terkandas. Malu lah dik, muda-muda lagi dah kena tahan polis. Belajar pun tak habis lagi. Entah-entah PT3 pun tak lepas lagi. 

Nasib baik di luar pagar, terpisah dengan longkang besar. Cuma bingit lah, pencemaran bunyi. 

Usai menaip perenggan pertama, senyap. Fuh, nasib baik. Cedok balik konsentrasi yang bersembunyi. Takut. 

Sebelum-sebelum ni, selalu terlewat meng-update bloglist. Tapi kali ini ada kemajuan sedikit. Busy woman katanya. Busy nak kahwin, busy dengan kerja. Standard lah lepas raya kerja menimbun. Case pending banyak sangat. 


Sibuk tak sibuk itu belakang kira, asalkan janji untuk update bloglist setiap bulan dikotakan. Dan untuk bulan ini, dah settle. Yeay!


Tahniah dan terima kasih. Biarpun bulan july ni kan sendu sedikit. Musim raya pulak. Orang sibuk nak beraya. Yang blogwalking kurang, yang up entri pun kurang dan yang datang mengomen pun kurang. Ada lagi ke blogger yang masih bercuti raya? Bukan cuti kerja tapi cuti post entry baru. Last update, before raya. Ehem.

Apa-apapun terima kasih sekali lagi. Tak lupa nak singgah blog yang lagi sendu ni biarpun sibuk nak pergi open house sana sini kan. 

Top commentor bulan August nanti I masukkan dalam bloglist bulan September pulak, so tunggu apa lagi? Hiks

p/s : Semalam pergi open house. Tak jauh mana pun, still Shah Alam jugak. Tapi jammed nya bukan main oh. Di mana-mana. Everywhere. 

5 comments

8/02/2015 12:57:00 pm

:-)) semalam akak sempat pi 3 rumah terbuka je..perut dah pack..tak leh masuk dah

8/03/2015 07:23:00 am

Alhamdulillah..eh PC terselit..terima kasih ye..dan tahniah kepada sahabat sahabat lain yang sama sama tersenarai..

8/03/2015 07:57:00 am

salam cik aisya tuu, walopon komen wak x byk, tp ade gak terselit kat situ kann ;p

8/03/2015 09:42:00 am

erm..skitnya cik nor komen..:)

8/03/2015 04:09:00 pm

salam...

ehem.... saya.. ^_^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...