14/05/2015

Catvengers VS E'el-Venger

Demam The Avengers? Oh tak elok lagi sebenarnya. Tambah pulak lepas tengok The Avengers : Age of Ultron tempoh hari, I start tengok TV Series Agents of S.H.I.E.L.D. Maraton dari season 1 sampai lah 2. Kemaruk Avengers agaknya

Adik I pulak macam tahu je kakak dia still lagi dihantui oleh Avengers sekalian, whatsapp satu gambar ni. Time Iolls tengah kerja pulak. Tengok gambar terus tersenyum. Harap-harap lah tak ada yang perasan perbuatan mereng perempuan ni. 


Share dengan En. Barney sambil bagitau. Iolls nak Cat-Hulk seekor.
Tanpa fikir panjang En. Barney jawab, 
"Cannot, bukan wujud pun"
Ok. Fine. Diam.

Alah, tak ada Cat-Hulk pun tak kisah lah. Ingat Iolls tak ada Catvenger jugak lah tu. 


E'el-Venger kan ada!

p/s : Mak ada hantar gambar kat whatsapp. Abang E'el kena kurung dalam cage sebab rajin sangat nak tolong orang cat rumah. Percubaan celup tangan dalam tong cat - Mission failed.

7 comments

5/14/2015 03:04:00 pm

thorpurr la somelll. hehe.

5/14/2015 08:00:00 pm

E'el venger comelnya :-)

5/14/2015 09:31:00 pm

Alo. Comelnyasss. Huhuhu

5/14/2015 11:51:00 pm

so cute la... i love cat.. mmg comel amat..hihi

5/15/2015 07:03:00 pm

E'el ni pun perasan nak jadi Avangerians agaknya sampai nak tolong hangpa semua dok cat rumah.. :p

Yg penting, Lokkity tetap di hati ^_^

5/15/2015 08:19:00 pm

bahahaha comelnyaaa kawaiiii :D

5/16/2015 09:14:00 pm

haha omei...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...