06/04/2015

Banyaknya Dot!


Nama Dot.
Sebab ada banyak Dot. 
Anak-anak pun ada Dot, Dot dan Dot.
Baby Dot kuasa dua.
Baby Dot kuasa tiga.

p/s : Percaya atau tak Mak Dot kucing buta tanpa biji mata. 

10 comments

4/06/2015 11:42:00 am

comelnya dot dot dot

4/06/2015 11:50:00 am

comelnya kucing.. nak juga bela..tp hubby tak bagi..sbb aniq kecik lagi..hukhukhuk..

4/06/2015 12:06:00 pm

memang banyak dot ni. hahaha comel belakaa :D

4/06/2015 12:24:00 pm

ciannya mak dot..akak blom pnah jumpa kucing buta lagi....jaga mak dot baik2 yer AA

4/06/2015 12:33:00 pm

Mungkin boleh letak nama kucing nie Polka Dot... :d

4/06/2015 01:00:00 pm

Percaya.. dulu saya pernah ada kucing bisu, terperasan dia bisu pasal dia baik sangat, kalau kami terpijak ekor dia, dia tak marah pun, sampailah akhirnya saya sengaja jer pijak kuat2 pun dia tak mengiau, cuma muka dia tunjuk muka kesian,then baru saya tahu, kucing saya bisu ='(

4/06/2015 02:36:00 pm

as'salam..

kucin bru ke cik aisya?
sib baik dot besau..xdela nmpk sgt dot nyer tu..kalau dot kcik jd POLKADOT plak..hahahaha

4/06/2015 09:53:00 pm

Amat berharga dot nyer itu. Dah jadi macam brand. Hehe.

4/07/2015 01:12:00 am

ala...nak satu...hehehh

4/07/2015 08:59:00 am

101 Dalmation ke camne? hahahaha...

alaaa...kesiannya mata dia

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...