21/06/2011

Hijau? Putih?



apakah ini?


Ok. Beberapa hari yang lepas, kitorang bertiga termasuk kawan chipmunk nie, pergi makan dekat satu restoran di kawasan Bangi. Nama restoran ini Restoran D'Limau Nipis. Restoran ini terletak kat Seksyen 8 bertentangan dengan PKNS bangi dan McDonald.

Air yang kat gambar atas nie la special kat restoran nie. Nama air nie Air D'Limau Special. Yang hijau2 tu, perisa limau dia. Tapi bentuk dia macam ala-ala cincau la. Sedap bende hijau tu.. Lepas tu, yang warna putih2 tu, aiskrim vanilla di mana adalah kesukaan si chipmunk nie. Kat atas aiskrim vanilla tu pulak, diorang letak macam ceri la. Siap warna-warni lagi. Tapi aku tak sure ape bende tu. Korang tengok kat gambar bawah nie.




Kat restoran nie, air yang nie memang sedap. Makanan dia macam mana pulak? Kitorang order nasi goreng pataya dan kawan chipmunk nie order char kuewteow. Setelah tanya pendapat masing-masing, kitorang cakap makanan dia boleh tahan lah. Ok. Disebabkan dah masing-masing lapar sangat masa tu, gambar yang aku ambik nie tak lah banyak sangat. ^^




Pandang apa lah tu agaknya kan?




Kawan chipmunk - cik Nurasyikin yang tengah layan kesedapan air tu




chipmunk dan nasi pataya-nya




asal tangan aku macam cacat je nie? T_T

18 comments

6/21/2011 09:46:00 pm

sedap nye tengok air tu ! teringinnn !

6/22/2011 06:46:00 am

@HAJAR AZMAN :|

hehe.. =)

6/22/2011 08:39:00 am

sedapnye tgk air tu..
kombinasi warna yg sgt menarik.. ;)

6/22/2011 09:48:00 am

@LiLy @ MumMyQiStInA

sedap dan menarik! =)

6/22/2011 10:22:00 am

Huaaa..psl makan memakan ni, mak mmg x bley blah!!

Terliur2 je tau aisya..mintak segelas dik!

6/22/2011 10:34:00 am

@lagenda

mak kalau makan byk mane pun still mcm tu jugak.. jeles2..
dah habis la mak.. nnti kite g same2 pulak ye.. hehe

6/22/2011 11:51:00 am

selalu jgk ke pkns bangi tp tk perasanlah plk restoran d'limau nipis ni..air tu nmpk mcm sedap gilerr..tp msti muak mkn ngan nasi kan.

6/22/2011 01:41:00 pm

sedap air tuh . wahhh3 !! lapaq neyh ~

6/22/2011 02:50:00 pm

sedap nyer air...... i like green white :)

6/22/2011 07:12:00 pm

@MrS. F!zA

berdepan dgn pkns.. tp seberang la.. sebelah restoran anugerah ke ape namenye.. hehe

6/22/2011 07:12:00 pm

@Lieyly ︱ Alia

eh, tgk air je dah lapar? hehe

6/22/2011 07:14:00 pm

@stellaizz

sedap2.. =)

6/23/2011 07:07:00 am

dah nak termuntah ar minum air ni., dulu bila habis kelas selalu sangat lepak kat kedai ni., hahahaha..

6/23/2011 07:11:00 pm

alahai sedapnye T_T

6/24/2011 12:46:00 am

@Botak

haha.. yg g slalu minum watpe.. :)

6/24/2011 06:38:00 am

@misyamissyou

sedapppp..
sedap sehingga menjilat jari.. eh?

6/24/2011 10:16:00 am

da penah makan kat cni..
tp x torai la plk air hijau tu..hehe

6/24/2011 04:05:00 pm

@Misz Nuriz

nnti try la.. =)
sedap..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...