22/06/2012

Colourful nya!


Mula-mula Chipmunk tengok gambar-gambar di bawah ni, tergamam sekejap. Siapa sangka benda-benda macam ni mampu dihasilkan. Colourful sangat!









Agak-agak semua gambar di atas ni diperbuat daripada apa?

sumber : gadgets

28 comments

6/22/2012 08:32:00 am

Tahu benda tu tapi taktahu nama . HIhi :D

6/22/2012 08:38:00 am

colorful, nice ^_^

6/22/2012 08:53:00 am

comelnyaaaaaaaaa! O_O

6/22/2012 09:32:00 am

wah..cantik..menarik & tertarik..ni guna disket yg lama tu kan..sgt kreatif..

6/22/2012 01:07:00 pm

wooo..comey

6/22/2012 01:22:00 pm

mcm dari kertas :D tp unik la.. colourful dan menarik :)

6/22/2012 03:37:00 pm

kreatifnya... comey! suka tengok combine warna ni.. akak leh teka buat daripada kertas warna warni kan..hehe

6/22/2012 06:14:00 pm

kertas keras kot..hehe

6/22/2012 08:09:00 pm

Macam mainan pulak :)

6/22/2012 08:25:00 pm

cantiknya.. memang colour full sungguh.. dibuat dari kertas or kotak kot.. hehe

6/23/2012 01:02:00 am

wah uniknyer...ceria dan colouful...

6/23/2012 12:08:00 pm

wahh cam besh jee...cntik plak tu..clorful benoo..suke! ^o^

6/24/2012 04:56:00 pm

smart gile !

6/25/2012 03:01:00 am

nakk...comel sangat! ^^

6/25/2012 11:10:00 pm

@Ardini Izzati

hehehe..

6/25/2012 11:10:00 pm

@huda

hehe.. =D

6/25/2012 11:11:00 pm

@Aisya J

kan? dah la warna warni pulak tu.

6/25/2012 11:12:00 pm

@LiLy @ MumMyQiStInA

buat daripada kertas keras ni.. salute la sebab detail skali org tu buat.. =)

6/25/2012 11:20:00 pm

@Nurul Nadia

hehe.. tau xpe..

6/25/2012 11:23:00 pm

@~~oOpEt~~

mmg diperbuat drpd kertas pun.. hehe

6/25/2012 11:24:00 pm

@azizah :)

markah penuh utk akak.. hehe

6/25/2012 11:25:00 pm

@♥ Nana BamBam ♥

betul! hehe

6/25/2012 11:26:00 pm

@Zati Novelis

hehe.. tau xpe..

6/25/2012 11:27:00 pm

@Aida Omar

buat drpd kertas keras ni... =)

6/25/2012 11:28:00 pm

@puteri kasih

hehe.. kan sis.. =)

6/25/2012 11:29:00 pm

@Cik Yaya

hehe.. suke jugak.. =D

6/25/2012 11:29:00 pm

@drzira

kan kan kan? hehe

6/25/2012 11:29:00 pm

@AyaZuki Is Cullen

tu la... comel sgt, geram tgk..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...