20/05/2013

Gwiyomi versi Wig khas dari 'Korea'

Seperti yang dijanjikan, dah tiba masanya untuk mengupload video gwiyomi yang I cerita dalam entri INI dan INI. Pesanan penaja, video ini adalah rekaan semata-mata dan tiada kaitannya dengan yang hidup ataupun masih bernyawa. Eh.

Bagi uolls tengok gambar dulu.

video

Video ini dibuat dan diedit di kala lewat pagi. Pukul 4-5 pagi lebih kurang. Jadi harap maklum lah dengan kemerapuannya itu.

16 comments

5/20/2013 09:54:00 pm

salam..
amboi..pepagi wt gwymi..??
huuuu

5/20/2013 11:21:00 pm

hot la gwiyomi nie.dengan rambut palsu masing2.hhi

5/21/2013 07:25:00 am

comel...ok lah video tu...
kuat penangan gwiyomi ni kan..qis pun dah tahu gwiyomi ni..hari2 nak minta pasang video gwiyomi...:-)

5/21/2013 09:49:00 am

haha..kelakar..:)

5/21/2013 01:39:00 pm

mengapakah aisya tidak bergwiyomi sekali...hehehe

5/21/2013 10:51:00 pm

adehhh macam2 la..

5/22/2013 12:06:00 am

baju putih tu malu² je..haha gwigomi²...ngeee

5/22/2013 02:52:00 am

enjoy heheee :D

5/24/2013 09:05:00 pm

@Cik Yaya

nk tnggu subuh cik yaya.. kalau balik bilik tido mmg confirm tak terbangun.. otak dah terlampau penat.. mereng sebegini lah jadinya. haha

5/24/2013 09:05:00 pm

@ila

tau takpe.. haha

5/24/2013 09:06:00 pm

@LiLy @ MaMaQiStInA

itu la kak.. budak2 pun tau ape gwiyomi ni. hehe

5/24/2013 09:07:00 pm

@Normi Nieza

tengok sepuluh kali pun mmg tergelak jugak tgk. hehe

5/24/2013 09:07:00 pm

@puteri kasih

sy tukang edit je sis.. hehe.. tak reti bergwiyomi..

5/24/2013 09:07:00 pm

@azizah :)

mampu tergelak je baca komen kak jijah.. hehehe

5/24/2013 09:08:00 pm

@Mime MF

sebab dia tak pandai.. klau dia tau, mesti dia yg paling over sekali.. hehe

5/24/2013 09:08:00 pm

@Shida Radzuan

yg penting kita enjoy! hehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...