17/05/2013

Segmen Menang Blouse Tribal

Sekarang ni memang tengah hangat dengan corak-corak tribal kan? Tak kisah lah blouse, shawl, beg mahupun cupcakes. Semuanya bercorak tribal. Kalau ada siapa-siapa nak coklat yang bertemakan tribal pun boleh jugak. Boleh order kat Tauke Coklat kita, Chic Na. Sempat promote kejap. Hehe

Teringat kata-kata Tun Dr. Mahathir masa program Bual Bicara bulan March lepas. Orang kulit putih Amerika wujudkan fashion rambut afro disebabkan oleh rasa bersalah terhadap masyarakat African American. Jadi corak tribal ni datangnya dari mana? Adakah disebabkan oleh rasa bersalah Si Pemakai terhadap orang-orang Aztec? Soalan-soalan tu I tambah sendiri. Harap maklum. Sekadar gurauan semata-mata.

Panjang pulak mukadimah I ni kan. Sebenarnya nak join segmen je pun! Dan hadiahnyaaaa...
Tarikh Tutup : 20 Mei 2013

13 comments

5/17/2013 02:00:00 pm

Goodluck :D

5/17/2013 02:19:00 pm

haha harus bermukadimah dolok :D

good luck dear :)

5/17/2013 02:57:00 pm

haha eh rs bersalah t'hadap org² aztec??haha btw, good luck...:)
#tribal mmg tgh in skunk ni...:D

5/17/2013 03:57:00 pm

gudluck aisya :)

5/17/2013 09:59:00 pm

corak tribal..
erm..tu la..tgh 'in' skrng..huu
gud luck cik aisya =)

5/18/2013 01:10:00 pm

dah jadi trend terbaru dah corak tribal ni kan :)

5/18/2013 10:08:00 pm

Good luck :)

5/19/2013 02:07:00 pm

Good Luck..~

5/22/2013 03:03:00 am

gudluck dear :)

5/24/2013 08:32:00 pm

@michelle De hunny

nang perlu! hehe

5/24/2013 08:33:00 pm

@Mime MF

sebab tu la kot munculnya corak tribal ni kot. haha!

5/24/2013 08:34:00 pm

@Cik Yaya

tu la, boleh tgk corak tribal di mana2.. huhu

5/24/2013 08:35:00 pm

@puteri kasih

betul tu sis. tp tak minat la. huhu

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...