23/06/2013

Cik TengTeng Ternampak 'Sesuatu'??

Hari ni nak bagi uolls teka teki. Bukan lah teka-teki pun actually. Nak suruh uolls teka apa yang menarik perhatian Cik TengTeng sampai begitu sekali dia tengok berdasarkan video 30 saat di bawah ini.

video
Maaf lah video tu senget pulak, tapi tak perasan sangat kot.

Dah lama rasanya tak buat review ringkas. Ha, cepat jawab. Before 12 tengah malam ini. Hint nya ada pada gambar di bawah. 





15 comments

6/23/2013 11:21:00 am

tikus ke katak?haha

6/23/2013 11:40:00 am

kura-kura kan? lupa lak nama apa :D hehe

6/23/2013 11:42:00 am

melawat puan tanah dari benua>> http://prunusserulata.blogspot.com/

6/23/2013 12:42:00 pm

kura2 bergerak?

6/23/2013 01:23:00 pm

Nampak mcm ada warna ungu la ..benang ke hehehe

6/23/2013 01:51:00 pm

turtle!!

btul nk hdiah

6/23/2013 02:15:00 pm

cik teng teng nampak apa tu? tikus ke? hehe

6/23/2013 03:07:00 pm

MMG NMPK BENDA TU..TP APA TU EK?KEY CHIN BERBULU EA?KE BEAR?HUHUHU...KOMPIUS..

6/23/2013 03:07:00 pm

DONE INTI

6/23/2013 03:52:00 pm

akak teka.. kura-kura kot.. hihi..

6/23/2013 05:56:00 pm

nya nangga kakak cantik kah?

6/23/2013 07:23:00 pm

xleh view la yunk video tu.huhuhu

6/23/2013 08:23:00 pm

Tak kan cik ti kowt ?. Cik kura atau labi kowt. Hehe

6/23/2013 11:46:00 pm

ada Tikus ke..? :)

6/25/2013 07:26:00 am

tgok ape???

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...