14/06/2013

Jauh

Sesungguhnya packing dan unpacking memerlukan kerajinan di tahap yang paling tinggi. Tak sampai 24 jam jejakkan kaki di bumi Miri ni, dah kena packing untuk keberangkatan ke Kuching esok hari. Alangkah seronoknya kalau semua baju-baju dan keperluan yang lain tu boleh bergerak sendiri masuk ke dalam beg.

Tengahari esok bergerak memulakan perjalanan dan akan bertolak pulang semula ke Miri hari Selasa depan. Sekejap je sebab nak hantar adik Chipmunk untuk mendaftar di Politeknik Kuching. Jadi Chipmunk cuba untuk siapkan entri autopublish untuk beberapa hari ni. 

John Norafizan
Bekalan dan longgokan baju. Oh, malasnya.

Last Chipmunk ke Kuching pada tahun 2010. Balik kampung bapa. Mesti dah banyak perubahan kan. Kalau dulu, memang tiap-tiap tahun balik kampung. Perjalanan Miri-Kuching kalau dulu adalah dalam 10 jam. After 3 years, sepatutnya lebih pendek lah jangka masa perjalanan. Mengharapkan keadaan jalan yang semakin bagus, segala constructions yang Chipmunk tengok dulu patutnya dah siap lah. Hopefully. Takde lah terasa sangat vontot I ni duduk dalam kereta berjam-jam.

Doakan perjalanan kami dipermudahkan dan InsyaAllah selamat sampai ke destinasi yang dituju. 

p/s : Nanti I balik, I singgah rumah uolls pulak ye. 

23 comments

6/14/2013 09:18:00 pm

Aaminn!

6/14/2013 09:35:00 pm

semoga selamat perjalanan pergi dan balik..

6/14/2013 09:47:00 pm

Salam.

Aisya..tak nampak mana bekalan baju..bekalan novel nampak le,hik3

6/14/2013 10:54:00 pm

bila la dpt pegi jln2 dkt srawak plak :)

6/14/2013 11:11:00 pm

Aowk.. Makin cepat nak sampe tapi cramp jwak buntut dudok lama glak.. Hihi..

6/14/2013 11:53:00 pm

@TUTTUTOFFICIALSPACE\\

=)

6/14/2013 11:53:00 pm

@Mizz Aiza

terima kasih kak. =)

6/14/2013 11:53:00 pm

@Tinta Lana

mmg itu titik fokusnya. haha

6/14/2013 11:54:00 pm

@Reiko Masashi

insyaAllah, nanti sampai juga. =)

6/14/2013 11:54:00 pm

@Isabel Diaz

nang pun.. hahaha.

6/14/2013 11:59:00 pm

selamat pergi dan pulang ye..

terlupa cikna aisya dr sarawak, bukan sabah. sorry.. hihi..

6/15/2013 12:18:00 am

@Chic Na

thnks cikna. hehe.. takpe2. dimaafkan.. hiks.

6/15/2013 12:43:00 am

10jam? bia betul lama tu..aisya,

6/15/2013 09:37:00 am

hehe..adik dah belajar dah ya..nasib baik sarawak ja..hoho..


btw tgk cover buku tu ingatkan kotak biskut..huhu..

6/15/2013 03:04:00 pm

selamat pergi dan sampai yer dik!

kek lapis satu...hee

6/15/2013 03:14:00 pm

salam..
wahh jao jgk ye miri ke kuching..
yaya kan bru g kuching buln 2 lepas..hehe.. nk p lagi..nth bila..
moga slmt pergi dan blik ye cik aisya ^_^

6/15/2013 08:53:00 pm

semoga selamat dlm perjalan..huhu mst teruja kan bila dh lama tak pergi...:)

6/18/2013 10:58:00 pm

@Shida Radzuan

lebih kurg la.. mmg sakit pinggang sakit bontot duduk dlm kete. haha

6/18/2013 10:59:00 pm

@Nana Liena

mentang2 tajuk coklat kan. haha

6/18/2013 10:59:00 pm

@azizah :)

kak jijah kena dtg sini lah kalau nk kek lapis. hehe

6/18/2013 11:04:00 pm

@Cik Yaya

sbab dari hujung sana ke hujung sini. tu yg jauh. huhu

6/18/2013 11:05:00 pm

@Mime MF

sekejap sgt. huhu. tak sempat nk g mane2 pun. huhu

6/18/2013 11:05:00 pm

@Mime MF

sekejap sgt. huhu. tak sempat nk g mane2 pun. huhu

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...