27/06/2013

Spontaneous Thursday : Beli-belah? Shopping?

Pernah terfikir kenapa kita guna perkataan beli-belah? Kenapa tak beli-beli atau lain-lain?

Adik Chipmunk kata, lepas kita beli-beli barang. Kita blah lah. Kita nak tunggu apa lagi? Sebab tu kita panggil beli-belah. Errr...

Sikit-sikit Slurpee. Gila Slurpee betul dia ni.

34 comments

6/27/2013 09:47:00 am

Hahah.. Kamek setuju ngan adik kitak..

6/27/2013 10:27:00 am

hehehehe...betul gak tu...

6/27/2013 11:08:00 am

@Isabel Diaz

spontan gik nya jawab ya.. ne x nang terus tetak kmk dgr jawapannya.. haha

6/27/2013 11:08:00 am

@Lynn Hamzah

kannnnn.. hahaha!

6/27/2013 11:19:00 am

Ah ah eh...x pnh terpikir pulak sya..lepas membeli,belah la.hahaha..:D

6/27/2013 11:38:00 am

setuju dengan adik kamu tu.

terus follow

6/27/2013 12:39:00 pm

hahaha...betul gak tu kan...hehe

6/27/2013 12:59:00 pm

lepas beli terus blah.. betul katanya.. hihi..

6/27/2013 01:46:00 pm

hahahaha.. pandai dia ye. ^_^

6/27/2013 02:11:00 pm

Benar juak ya ;D hehe

6/27/2013 03:11:00 pm

lamanya lahai tak minum slurpee!! :D

6/27/2013 03:56:00 pm

betul juga tu..beli lepas tu belah..hehe

6/27/2013 06:53:00 pm

hahhaha , betol jugak kan XD

6/27/2013 07:13:00 pm

Kenapa lepas beli mesti belah??

6/27/2013 09:15:00 pm

hehe..betul juga tu..beli lepas tu blah.. :)

6/27/2013 09:16:00 pm

hehehe sabar jelah jawapan dia..hehe

6/28/2013 12:27:00 am

@adrianna syaz

nak tunggu apa lagi kan.. haha

6/28/2013 12:28:00 am

@wantie

hehe.. tq.. =)

6/28/2013 12:37:00 am

@puteri kasih

itu lah sis.. hehe

6/28/2013 12:37:00 am

@Mizz Aiza

itu lah.. dah habis beli brg balik rumah lah. apa lagi. hehe

6/28/2013 12:38:00 am

@fyna

bab menjawab mmg no 1 dia tu. haha

6/28/2013 12:38:00 am

@Sally Yatiey

yalah, terdiam juak dgr jawapan nya ya.. hahaha

6/28/2013 12:38:00 am

@Elie Lily

sila ke 7e yg berdekatan dgn tempat anda. hehehe

6/28/2013 12:39:00 am

@blackrosehunter

hahaha.. lain lah kalau kedai tu mmg rumah kita pun kan. hehe

6/28/2013 12:39:00 am

@Cik Yuyun Nadira

tau takpe. hahaha

6/28/2013 12:40:00 am

@Mieza Jhaa K

dah tu takkan nak berumah kt kedai tu pulak.. hahaha

6/28/2013 12:40:00 am

@LiLy @ MaMaQiStInA

hahaha.. kan, ada betul jugak tu.

6/28/2013 12:40:00 am

@azizah :)

mmg pun kak jijah. haha

6/28/2013 09:22:00 am

hehe,..
pon boleh jugak tu..kan..leps beli2 kita belah laa..nk tgu apa lgi kan.. ;p

6/28/2013 12:58:00 pm

haha.. betul juga..kalau ikut logik mmg macam itu..saya pun terfikir..haha..

6/29/2013 12:33:00 am

@Cik Yaya

itu lah. hehe

6/29/2013 12:41:00 am

@Nana Liena

ke mmg mcm tu jawapannya? haha

6/30/2013 06:40:00 am

betul kot cakap adik Kak Aisya tu.. hehe.. bestnya Slurpee!

7/04/2013 08:22:00 am

@Haruno Hana 하나

jom hana, kite g 7e carik slurpee. hehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...