25/12/2011

Review --> Mission Impossible : Ghost Protocol


Poster Ghost Protocol


Semalam tengok midnight movie dengan chipmunk. Tempatnya kat Alamanda. Dah yang tu je paling dekat. Tu pun ramai giler semalam orang tengok movie. Mane tak nye, orang cuti. Masa2 camni lah nak tengok movie.

Ok. Kat bawah nie trailer Mission Impossible : Ghost Protocol. Layannnnn....


Trailer Mission Impossible : Ghost Protocol


Dah tengok trailer? Ok. Sinopsis sikit. Cerita ini mengisahkan bagaimana penjenayah yang merbahya bernama Hendricks (Michael Nyqvist) merancang untuk mencetuskan perang antara US dan Russia. Caranya dengan merampas kod pelancaran nuklear Russia dan mengebom US. Jadi team IMF yang diketuai oleh Ethan Hunt (Tom Cruise) menghalang tindakan Hendricks ini. Pasukan Ethan yang lain adalah Brandt (Jeremy Renner), Benji (Simon Pegg) dan Jane (Paula Patton). Apakah cara yang diorang gunakan untuk menghalang Hendricks ini? Adakah mereka berjaya? Jawapannya korang kene tengok sendiri..... ^^


Ethan dan Jane


Brandt

Review tentang Mission Immposible : Ghost Protocol nie, jalan ceritanya agak cliche sikit. Pada aku jalan cerita ini macam boleh agak sikit apa yang akan jadi. Cerita dia takda lah awesome sangat. Cuma gadjet yang diorang guna agak style la jugak. Lepas tu, kereta yang diorang guna memang tip-top! BMW dan Bugatti Veyron tu.



Mana tak nye, tempat berlakon tu kat dubai. Tempat Pak Arab yang kaya2 sume. Ada 1 part tu yang memang buat aku gayat tengok citer nie. Tempat pun Burj Dubai. Bangunan paling tinggi di dunia. Aku respect la diorang berani berlakon kat tempat tiggi camtu. Kalau bagi aku sejuta pun, aku tak nak buat. Scaryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.... T_T

Overall citer ini rating bagi aku, 6.3 je.










Sumber : IMDb
Gambar : Google

6 comments

12/25/2011 07:16:00 am

Hubby akak dah tgk..akak kena tunggu CD kluar baru dpt tgk ni..hubby kata best.. ^^

12/28/2011 02:37:00 pm

Wow cite politik ni!!

1/05/2012 11:55:00 am

@LiLy @ MumMyQiStInA

mmg best pun kak.. =)

1/05/2012 11:57:00 am

@Liyana Zahim

hehe.. agakla..

8/01/2012 04:44:00 pm

Suka sangat ! Tambah2 bila tengok Tom Cruise , hahaha, umur meningkat du hensem jugak , mengalahkan remaja sekarang pulak tuu , heheh..

8/01/2012 10:11:00 pm

@✉ ¥ana Fauzi ✉

haha.. tau xpe.. tp xbrape minat tom cruise ni.. huhu

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...