13/01/2012

Jumpa tak Kucing Comel tu?

Ingat tak entry yang Misi Mencari Kucing yang Hilang tahun bulan lepas? Feedback yang Chipmunk dapat, ada yang boleh cari dan ada yang tak boleh cari kucing-kucing yang tersembunyi dalam gambar-gambar tersebut.

Jom kita refresh balik gambar-gambar tu.




Kat sini Chipmunk nak bagi jawapan, kat mana la kucing-kucing tu main sembunyi-sembunyi ye. Sorry la, terlambat. Ada masalah teknikal sikit.

Nak tau jawapan, boleh la klik READ MORE kat bawah ni.





Ha, nampak tak? Pandaikan kucing tu sembunyi.

16 comments

1/13/2012 11:53:00 am

hehe ingat kan apa la td....

1/13/2012 12:56:00 pm

Jumpe yang kedua tu je. haha

1/13/2012 08:21:00 pm

jumpe jugakkkkkkkkkk
x sangka mata akak tajam ;)

1/13/2012 09:53:00 pm

jumpa....;p

1/13/2012 11:37:00 pm

macam main permainan tersembunyi la plak hahahaha

1/13/2012 11:51:00 pm

kite jumpe !!! weeeeeeee~

1/14/2012 04:23:00 am

kucing ni manyak jahat., suka main sorok² juga., hahahaha..

1/14/2012 07:10:00 am

kucing sape la yg pandai nyorok ni hehe ;)

1/14/2012 09:01:00 pm

@Cik FaRiZaM

hehe. =)

1/14/2012 09:01:00 pm

@beLLa

senang je tu. =)

1/14/2012 09:05:00 pm

@ieda

bagus la jumpe. =)

1/14/2012 09:10:00 pm

@cik Kartun

hehe. agak la.. =)

1/14/2012 09:11:00 pm

@Cik Nurul

hehe.. bagus2..

1/14/2012 09:11:00 pm

@Miss Purple Ungu

ntah la.. kucing sape la agaknye kan? =)

1/14/2012 09:12:00 pm

@Aishah Jahirah

hehe.. =)

1/20/2012 01:01:00 pm

@Botak

tanda kucing bergurau je tu :)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...