06/12/2011

Bila hajat nak masuk Masterchef tak kesampaian


Beliau ni memang hebat memasak.Sebab apa Chipmunk cakap beliau hebat memasak? Sebab beliau ni memang berada di dapur sepanjang masa. Beliau memang ada memasang hajat untuk join Masterchef. Tapi apakan daya, beliau tidak diterima. Memang frust menonggeng la beliau. Nak tau beliau tu siapa? Beliau adalah....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 Frust menonggeng atas meja makan sebab tak dapat masuk Masterchef.

Memang Cik Teng-Teng yang sediakan breakfast kami sekeluarga.

22 comments

12/06/2011 12:24:00 pm

aloh..lohh.. cianye die...tiutt...

12/06/2011 01:12:00 pm

alolo..comelnye..
merenung tajam tu.. ;)

12/06/2011 01:25:00 pm

ahaha..pandey cik teng teng tok ey..bruntong da org sedia mkn pagi..haha

12/06/2011 02:09:00 pm

haha..kena buat siaran catchef ni sbenarnye..

12/06/2011 03:05:00 pm

Cik Teng Teng nak sarapan apa tu?

12/06/2011 03:28:00 pm

eiii .. omeynyer dye >.<

12/06/2011 03:41:00 pm

mesti masakannya:
ikan goreng masak tikus
ikan bercili bersama air suam
ikan masin bersama nasi lama
ikan sardin masak gulai.

hahaha hancur oo menu..hihih

12/06/2011 04:48:00 pm

hamboi, hebat nya. haha

12/06/2011 04:52:00 pm

xpe2 thn depan bole try...mne thu ade rezeki...

ala tome tome :)

12/07/2011 11:22:00 am

@arezura

hehe.. geram tengok..

12/07/2011 11:23:00 am

@LiLy @ MumMyQiStInA

haha.. tau xpe..

12/07/2011 11:24:00 am

@Syahirah Suhaili

sedia apa mun suma brg berterabur atas meja dikerja nya.. haha

12/07/2011 11:31:00 am

@Wanie

nk buat mcm mane.. rancangan catchef xde..tnggu wanie jd producer la.. hehe

12/07/2011 11:36:00 am

@LydSunshine

dia nk buat resipi baru tu.. hehe

12/07/2011 11:36:00 am

@~ FaRaH izzAtY ~

hehe.. kan kan?

12/07/2011 11:37:00 am

@MaYa MustWany

haha!
pun bolehhhh..

12/07/2011 11:43:00 am

@HUDAJMAL

tgk la sape tuannye.. hehe

12/07/2011 11:50:00 am

@Gadis Acoustic's

btol3.. hehe

8/01/2012 04:53:00 pm

Atodia...rajinnya dia...mai nak pinjam..hahaha...nak jadikan bibikk..senang skit..gaji tak mahal...weee ~

8/01/2012 09:55:00 pm

@✉ ¥ana Fauzi ✉

pinjam? 50 sen utk 30 saat.. hehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...