21/12/2011

Wordless Wednesday : Yang Mana Satu Lagi Best?




Yang mana satu lagi best? Ada siapa-siapa yang dah tengok dua-dua?


32 comments

12/21/2011 10:15:00 am

wat survey muvee dr blog..bgos2..nk tru la cre dye..ehehe

12/21/2011 10:22:00 am

both x tengok lagi.. tp org undi chipmunks..~!!!

12/21/2011 10:43:00 am

Rasanye mission impossible kot..hubby akak dah tgk..dia kata Best sgt..tapi tak taulah chipmunk tu tak tgk lagi..

12/21/2011 11:14:00 am

Alvin and The Chipmunks mmg best ! :D tapi Ghost Protocol nih nampak menarik. Tom Cruise pulak -_- Ce tengok due2 :D

12/21/2011 12:47:00 pm

sy suka tgk alfvin & chipmunk tp yg lagi satu tu pon best gak ..hahahahahahahahahahaha tgk jela dua2.tk pon download je.wakakakakakaka

12/21/2011 02:00:00 pm

dua2 movie ni xtgk lg.. huhu

12/21/2011 07:48:00 pm

tak tengok g..tapi dengar kata ghost protocol tu best!

12/21/2011 08:15:00 pm

tak yah pilih2 aisya
tgk je dua2 skali hehehe :p

12/21/2011 10:50:00 pm

dua-dua tak tgk g. xtau best ke x.. hehe

12/21/2011 11:24:00 pm

dua2 tak tengok lagi..kalau nak g berseronok tengokla kartun..hehe..kalau suka yang aksi tengok yg cite bawah tu :)

12/22/2011 12:16:00 am

diat jak 2,2 ey..mbak kmk juak..kompom bez 2,2 cta ya..haha

12/22/2011 02:54:00 pm

nana pilih mission impossible..bestttt

12/22/2011 06:17:00 pm

tengok dalam mimpi boley XD

12/23/2011 12:28:00 pm

@katak comel

hehe..

12/23/2011 12:28:00 pm

@♪ cik katak ♪

tp kwn2 ckp chipmunk x best.. huhu

12/23/2011 12:30:00 pm

@LiLy @ MumMyQiStInA

ye? tu la yg en. barney nk sgt tgk ghost protocol tu.. nk tgk dua2 xsempat.. huhu

12/23/2011 12:30:00 pm

@AmyZana

xcukup mse la plak nk tgk dua2.. huhu

12/23/2011 12:31:00 pm

@Cik FaRiZaM

amboi excitednye.. hehe
tu la, suka alvin and the chipmunk jgak..

12/23/2011 12:31:00 pm

@Cik Nurul

same la.. tu yg kne pilih salah satu tu..

12/23/2011 12:32:00 pm

@Miss Purple Ungu

klau boleh dh tgk dua2 dh..

12/23/2011 12:33:00 pm

@ieyza afieyna

hehe.. =)

12/23/2011 12:34:00 pm

@Wanie

tp org ckp cite chipmunk tu bosan.. huhu

12/23/2011 12:34:00 pm

@Syahirah Suhaili

bah jom.. nangga midnite malam tok.. hehe

12/23/2011 12:35:00 pm

@~Nana BamBam~

nana tgk dh ke?

12/23/2011 12:35:00 pm

@iszieylyanziy

haha.. pun bolehhhh

12/23/2011 12:36:00 pm

@Cik Azizah

ye? mcm rmai org pilih ghost protocol je..

12/23/2011 01:40:00 pm

duak2 best. hehe :)

12/24/2011 11:22:00 am

mcm xbest je.hahaha..
kalau de citer seram,i like.hahaha

1/05/2012 10:59:00 am

@fiezah91

dah nangga ghost protocol.. best la juak.. =)

1/05/2012 10:59:00 am

@MaYa MustWany

tgk ghost protocol dh.. best2.. =)

8/01/2012 04:47:00 pm

Tak boleh ketinggalan , Yana nak tengok dua dua , hahaha . *tamak haloba*

8/01/2012 10:07:00 pm

@✉ ¥ana Fauzi ✉

tak ingat plak nape xtengok dua2 hari tu.. busy kot..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...