26/02/2015

Tak payah nak save the date sangat.

Nak tetap tarikh kahwin pun dah pening kepala.
Belum lagi benda remeh sebesar zarah.
Payah betul jadi manusia cerewet ni. 

Dapat angpau lagi. Weeee

Alhamdulillah tahun ini murah rezeki dengan angpau CNY.
Bagitau En. Barney, rezeki orang nak kahwin.
Bukan main gelak besar pulak dia. 

p/s : Cuaca panas macam ni kena restock Air penyejuk badan cap badak, cap kaki tiga segala macam cap tu lah. Puteri lilin pulak. Sigh.

20 comments

2/26/2015 10:31:00 am

kitaa satu angpow pun tak dak. nagesssss T.T

2/26/2015 11:01:00 am

mohon kongsi dengan kawan-kawan..hahahaha...cincin tu pakai!

2/26/2015 11:23:00 am

Salam. Hee seronoknya nak berkahwin. Sudah mandi air bunga kah? ;p

2/26/2015 11:55:00 am

wah dapat angpau.. bestnye

2/26/2015 11:57:00 am

pening kan?
bila date tu
entah2 sma ngn MG ntah :)

2/26/2015 12:59:00 pm

wahhh cantik ..

2/26/2015 01:18:00 pm

bila tu agak2? jgn lupa jemput.. kekeke.. :D

Hai Aisya.. ~waving~

2/26/2015 02:37:00 pm

Pejam je mata sambil pilih date nak kahwin tu...

2/26/2015 02:57:00 pm

alhamdulillah..:)

2/26/2015 05:29:00 pm

semoga cepat melangsungkan perkahwinan..

2/26/2015 06:10:00 pm

wowowowowo ^o^

2/26/2015 06:32:00 pm

assalamualaikum....

wah! dah nak kawin dah awak ye? semuga perkara yang baik ini dipermudahkan urusan oleh Allah

2/26/2015 10:13:00 pm

Minum 100+ pun ok..tapi jangan la minum tu macam minum air masak..minum sekali sehari..

2/26/2015 10:17:00 pm

wahhhh banyak dapat angpau ya, alhamdulillah :)

2/27/2015 01:46:00 am

best nyer dpt angpau... mintak satu boleh?

2/27/2015 08:08:00 am

hehehe..tu bukan cerewet,yang..tu namanya berhati-hati..kalau tarikh kahwin ni kena pilih betul-betul.kan susah tu kalau ambil hari orang bekerja.;)

2/27/2015 09:15:00 am

Canteknya cincin. :D
Semoga segalanya dipermudahkan. :)

2/27/2015 02:43:00 pm

Salam, hahaha tetapkan tarikh pun dah pening ya! hihi~

2/28/2015 09:23:00 am

Alhamdulillah nak kawin dh.. 😄😄..
tak dapat angpau pun.. tp dpt limau je dr client. haha

2/28/2015 06:08:00 pm

asalamualaikum...lama tak singgah sni...untunglah dapat ang pau banyak kali...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...