09/05/2012

Wordless Wednesday : Kawan Baru Cik TengTeng




18 comments

5/09/2012 06:26:00 am

amboi3.. lekanya Cik Teng Teng tgok kawan baru dia tu.. jgn kasi ngappp sudah la :D hahaha

5/09/2012 12:25:00 pm

sekali dia ngap habis lah...haha

5/09/2012 12:30:00 pm

ingt kn beli kucing bru, rupanya ikan.. hehe.. kucing tu nak ngap ikan tu sebenarnye,, hehe

5/09/2012 05:55:00 pm

Agknye apelah tengteng pk ek? Hahahahhaa.. Lawak.. Tengteng sgt comel la..

5/09/2012 08:42:00 pm

apa la nama kwn cik teng teng tu ye :)

5/09/2012 08:47:00 pm

seronok cik teng teng dpt kawan baru eh

5/09/2012 11:11:00 pm

kawan elok2 na,toksah gadoh2

5/10/2012 12:40:00 am

wah cik teng teng dapat kwn baru la..

5/10/2012 01:15:00 pm

hahhahah...seronok la kucing dapat kawan ikan... bla lapar tnggal ngap je.. hihih

5/10/2012 08:53:00 pm

@Haruno Hana 하나

tak.. byk kali jugak ikan tu jatuh depan2 tengteng.. dia lari ada la.. hehe

5/10/2012 08:54:00 pm

@ziezah

takde nye dia nk makan.. kucing tu demand.. benda2 mentah taknak.. hehe

5/10/2012 08:55:00 pm

@Ieyza Afieyna

ikan tu jatuh depan dia pun dia geli.. terus lari.. hehe

5/10/2012 08:55:00 pm

@Liyana Zahim

nk ajar ikan tu mengiau la kot.. haha

5/10/2012 08:56:00 pm

@Miss Purple Ungu

yg tu kena tnya tengteng sendiri.. hehe

5/10/2012 08:58:00 pm

@puteri kasih

tu la sis.. siap boleh lompat2 lagi dpan akuarium ikan tu.. hehe

5/10/2012 08:59:00 pm

@sis92

cik tengteng baik.. dgr ckp.. yg pntg bukan jenis kwn mkn kwn.. hehe

5/10/2012 09:00:00 pm

@NOVA

bukan dia mkan.. dia buat main ade la.. hehe

5/17/2012 12:46:00 am

@kaishin

hehe...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...