06/12/2012

Spontaneous Thursday : Jauh

Ku toleh ke belakang, 
Jauh rupanya telah ku tinggalkan.
Adakah lagi peluang, buat yang terakhir kalinya?

Cepat cari mana satu Chipmunk. Hehe

20 comments

12/06/2012 09:31:00 am

mesti badan lembut ni. aisya ke2 dr kiri kot (line tengah). ;)

12/06/2012 01:34:00 pm

Mana jauh kita dekat-dekatkan, yang dekat kita erat-eratkan.

12/06/2012 05:26:00 pm

buat tarian apa tu erk?

12/06/2012 07:56:00 pm

memang jauh~~

aisya yang berdiri, 2 dari kiri.. tengah senyum sambil pandang kamera dari sisi kanan... ^_^

12/06/2012 08:23:00 pm

aisya yang kat belakang baju merah tudung hitam tu kan..hehe

12/06/2012 09:52:00 pm

dah nmpk! cik aisya...wahhh
tebalnyerrr makeup tuuu..hehe
xdela..comei jek.. ^,^

12/07/2012 01:11:00 am

yg berdiri tgh2 tu,hahaha,mntak2 btl...

12/07/2012 08:03:00 am

@Chic Na

takdela lembut pun cikna.. keras je.. haha. btol2..

12/07/2012 08:04:00 am

@sis92

hehe.. btol..

12/07/2012 08:06:00 am

@Leeza dayasari [santai leeza]

time ni buat tarian asli kontemporari.. =)

12/07/2012 08:07:00 am

@miz ruha

wah, detail lg tu.. hehe

12/07/2012 08:07:00 am

@puteri kasih

yeay.. pandainye! hehe

12/07/2012 08:07:00 am

@Cik Yaya

takde makna nk mekap nipis2 cik yaya.. nnti kena lighting tak nampak mekap I.. haha!

12/07/2012 08:08:00 am

@MiKi MoUsE

Sure? hehe

12/07/2012 02:59:00 pm

kat ukm mesti ada kan...try join lg..hihi

12/07/2012 10:14:00 pm

wahh aisya pandai menari yer.. best la join aktiviti camni..

12/08/2012 11:19:00 pm

aisya blkg tdung hitam tu kan hehee bbju merah tu heheee :D

comel jerh;)

12/11/2012 09:47:00 am

@ayut

ade je.. tp kekangan, itu lah.. huhu

12/11/2012 09:48:00 am

@azizah :)

seronok2.. bonding antara satu sama lain tu penting.. hehe

12/11/2012 09:49:00 am

@shidaR

wah, pandainye..hehe

tq.. ;)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...