22/04/2014

Gaya Tidur Seekor E'el

Dah lama tak story-story pasal Abang E'el dan Cik TengTeng kan. Rindu pulak nak bermain dengan si bulus debab lagi gemuk dua ekor tu. 

Berapa hari lepas Mak I ada whatsapp gambar Abang E'el tengah tidur. Tidur je kerja, mana tak makin gemuk. Lemak berjaya disimpan dengan jayanya. Bangun tidur je lapar, dah kenyang makan, sambung tidur balik. Bahagia je hidup makan tidur saje.

Gaya 1

Gaya 2 

Gaya 3

Ini baru 10% dari keseluruhan gaya tidur yang ada. Dari pagi sampai petang kalau Abang E'el ni tidur, memang macam-macam posing dia tunjuk kat kita. Saja nak bagi orang geram tengok!

15 comments

cutenya...what breed is it.

4/22/2014 08:48:00 am

kalo dpt dek princess ni.mmg habis kena gomol ni.

4/22/2014 09:06:00 am

PASTU KITA GOMOL-GOMOL PEWUT DIA..HAHAHA

4/22/2014 09:17:00 am

salam..

amboi..kemas betul bulu dier...hehe
tp geram jugak tgok ^o^

4/22/2014 09:58:00 am

chaiiiiii comel nyaaaaaaaa ya allah mmg geram hihihihi nanti kak aisya tolong peluk cium kan boleh tak heee <333

4/22/2014 12:32:00 pm

Macam2 gaya ;D

4/22/2014 02:11:00 pm

gaya kuak lentang, kuak rama2 semua ada.. hihi..

4/22/2014 04:23:00 pm

geram tul kalo tengok kucing berbulu camni tido...mesti kompius..eh alas kaki ke? akekeke

4/22/2014 05:26:00 pm

halamakkk tido dengan bergaya!

4/22/2014 06:58:00 pm

yak ampun...nang kiut gila molah diriknya kedak ya. bulunya bez.

4/22/2014 11:46:00 pm

macam-macam gaya ada yer...sis suka sakat bila anak anak bulus ni tido...hehe

4/23/2014 09:57:00 am

alahaiii si comell :)

4/23/2014 11:27:00 am

Kucing ragamuffin yang comel! ^__^

4/29/2014 10:02:00 am

Meriahye la si el ni tido..hihit dia bru tau.hahaha

4/30/2014 02:27:00 am

hehe bulu dia...lebatnye kembg2 semua hehee..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...