28/07/2014

Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin!


Alhamdulillah sebulan dah kita berpuasa ye. Menahan diri bukan sahaja dari lapar dan dahaga malah menyucikan diri dari aura-aura negatif serta mendekatkan lagi diri kepada-Nya. Dan setelah beberapa lama menyibukkan diri dengan persiapan raya, maka tibalah sudah syawal yang dinanti. 

Di kesempatan ini, Iolls dan En. Barney ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua tidak kira mereka yang meraikannya ataupun mereka yang sama menanti kehadiran Hari Raya Aidilfitri setiap tahun. Ampun maaf dipinta andai kata ada yang tersilap komen dan mungkin ada entri yang mengguris hati mana-mana pihak. Sesungguhnya tiada niat begitu pun. Kosong kosong ya? 


Hidangan istimewa buat pengunjung chipmunkandbarney.blogspot.com. Ambik lah sorang satu. Jangan gaduh-gaduh. Ini dessert hari raya katanya. I panggil Warna Warni Aidilfitri. Bukan main lagi naman kan? Hari Raya sememangnya cheat days bagi yang tengah diet. Hari raya nak diet lagi? Memang rugi lah kan. 

p/s : Mungkin bercuti sekejap blog ni time hari raya. Blogwalking memang dah lama mode bercuti. Bila nak start blogwalking balik entah. Haish. 

9 comments

7/28/2014 12:17:00 pm

selamat hari raya kak :D

7/28/2014 02:27:00 pm

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin <3

Jemput datang komen ya :)

http://mynameishafizah.blogspot.com/2014/07/selamat-hari-raya-aidilfitri-2014.html

7/28/2014 11:03:00 pm

selamat hari raya...

7/29/2014 11:32:00 pm

as'salam..
selamat hari raya juga..maaf lau ade terasa hati atau tsakit ati dgn yaya sepnjng pekenalan kita..heeee smoga raya tahun ni lebih baik dri thun lepas.. ^_^

7/31/2014 10:35:00 pm

Assalamualaikum.

Eid Mubarak untuk chipmunk n mr. barney. :)

Minta maaf gak ya mana yang terover.. :)

8/01/2014 01:54:00 pm

Assalamualaikum dan Selamat Hari Raya Aidilfitri..maaf zahir dan batin..kosong-kosong jgk yer dik..

8/02/2014 12:27:00 pm

Kak aisya saja menyeksa tekak dan perut ni.. huhu.. Selamat hari raya :) maaf zahir & batin :D

8/03/2014 03:15:00 pm

huahhhh.... desert tak menahan nih . haip
minta semua boleh tak dear
btw, selamat harii raya
maaf zahir batin

8/05/2014 09:04:00 pm

nampak yummy warna warni aidilfitri tu... :D

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...