07/08/2013

Salam Aidilfitri 2013

klik untuk lebih jelas.

Chipmunk dan En. Barney ingin mengambil kesempatan ini untuk menyusun 10 jari memohon ampun meminta maaf sekiranya pernah terkasar bahasa, menyakitkan hati serta menyinggung perasaan pihak lain tidak kira kawan-kawan, sahabat handai, rakan-rakan blogger mahupun sesiapa sahaja yang berkenaan sama ada secara sengaja ataupun tidak. 


Dah alang-alang Chipmunk mengucapkan selamat hari raya ni, nak jugak dedikasikan sebuah lagu raya baru yang I suka untuk uolls semua. Cewah, siap dedikasi lagu gitu. Chipmunk ada sertakan sekali liriknya di bawah, boleh lah karaoke sesama ye.


SALAM AIDILFITRI
Soo Wincci

Kesyahduan menggamit hati dan perasaan
Kegembiraan menyambut hari kemenangan
Dentuman bunyi mercun dan tawa kesukaan
Ketibaan lebaran yang pastinya dinantikan

Bersyukur menyambut hari kemenangan
Menyusun jari memohon keampunan

Salam Aidilfitri ku ucap untuk semua
Kunjung mengunjung dekati silaturahim
Panjat kesyukuran hulurkanlah tangan
Taulan saudara eratkan hubungan

Namun usah lupa akan mereka yang dalam kedambaan titipkan bantuan
Doakan kebahgiaan hentilah sejenak pandanglah yang apa kau tinggalkan
 
p/s : Siapa nak makan kek lapis, meh datang beraya rumah I. Hiks.

34 comments

8/08/2013 01:55:00 am

Selamat Hari Raya Aidilfitri ^^

8/08/2013 07:49:00 am

assalamualaikum..aisya :)

salam 1 syawal 1434H...slmt hari raya...maaf zahir dan batin :)

8/08/2013 04:54:00 pm

As'salam aisya,

Taqabal Allahu Minna Wa Minkum
Kullu 'am wa antum bikhair.
~ Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir § BatinMy family ~

8/09/2013 04:02:00 pm

salam..

slmt hri raya jugak..sgla kslhn suda dmaafkan..hehe (ade ke?? ;p)

hrap lau ade slh dimaafkan jga ye ^_^

8/11/2013 10:07:00 am

selamat hari raya kak aisya! wow, lagu raya baru tuuuu. sha suke gak dgr yg ainan tasneem punyaa. hee

8/11/2013 10:31:00 am

Eid Mubarak. Mohon maaf jika ada tersalah tersilap:D

8/11/2013 10:53:00 am

selamat hari raya ya aisya...

p/s: thanks. kad raya dah sampai dah...

8/11/2013 11:13:00 am

selamat hari raya idul fitri

Hotlink satu

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin.

Hotlink satu

iskandarx[dot]com

8/12/2013 03:18:00 pm

selamat hari raye..maap zahir batin =)

8/13/2013 09:15:00 am

salam sis..
thanks untuk kad raya ..
comel sangat kad raya yang sis bagi :)
selamat hari raya sis..

8/13/2013 06:49:00 pm

salam lebaran untuk aisya sekeluarga.. mohon kemaafan jika tersalah komen..

8/14/2013 11:56:00 am

selamat hari raya aidilfitri...baru sempat sis nak berkunjung ke sini :)

8/14/2013 03:26:00 pm

selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir dan batin.

8/14/2013 04:15:00 pm

selamat hari raya dik.. ampun maaf di pinta..

8/15/2013 09:58:00 am

@ainil fazieda

selamat hari raya. =)

8/15/2013 09:59:00 am

@Ayie Abas

wslm.

salam aidilfitri juga. =)

8/15/2013 09:59:00 am

@♥ Nana BamBam ♥

wslm.

salam aidilfitri juga ya =)

8/15/2013 10:00:00 am

@Cik Yaya

takde rasanya.. alah, klau ada pun benda kecik je.. hehe. tu pun kalau ada.. sama lah jugak cik yaya.. klau ada salah silap harap dimaafkan. =)

8/15/2013 10:00:00 am

@sha (chirp chirp)

ainan tasneem pun ada lagu raya ye? rasanya tak pernah dgr lagi kot.

8/15/2013 10:01:00 am

@Mime MF

sama lah jugak.. harap dimaafkn kalau ada salah silap.. =)

8/15/2013 10:02:00 am

@Mia Liana

dah bace dah entri kak mia.. tq.. =)

8/15/2013 10:02:00 am

@Noor Mala Shahar

salam aidilfitri. =)

8/15/2013 10:02:00 am

@Muhammad Noor Firdaus iskandar BIn Haji Bashah

salam aidilfitri =)

8/15/2013 10:05:00 am

@Cik Kechik

salam aidilfitri juga =)

8/15/2013 10:06:00 am

@ANNA MARIANA

sama2.. wah terharunya.. hehe.. selamat hari raya juga =)

8/15/2013 10:06:00 am

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)

sama juga dari sy kak aiza. =)

8/15/2013 10:06:00 am

@puteri kasih

biasa la sis.. tuan blog bercuti raya. hehe

8/15/2013 10:06:00 am

@aswadz

selamat hari raya juga

8/15/2013 10:07:00 am

@azizah :)

selamat hari raya juga kak jijah. =)

8/17/2013 06:37:00 pm

Slmt hari raya aisya! ^^ Baru sempat dtg ke mari :)

8/19/2013 12:59:00 am

@ayut

busy beraya.. hehe. selamat hari raya juga. =)

8/19/2013 10:30:00 am

Salam aidilfitri aisya. maaf zahir batin.. ;)

8/20/2013 10:22:00 am

@Chic Na

salam aidilfitri juga cikna,

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...