06/04/2012

Bed Sheet?

Dalam kehidupan kita, memang sarung tilam nie dah jadi sesuatu keperluan. Betul tak? Jadi, mestilah kita nak bed sheet yang cantik2 dan menarik. Jadi, antara gambar yang kat bawah nie, mana yang menjadi pilihan korang? 









Gambar : Google

24 comments

4/06/2012 09:35:00 am

semuanya cantik! haha :D x tau nk pilih yg mana..

4/06/2012 01:37:00 pm

yang 1st tohhhhhhhhhhhhh
pinkkkkk >.<
suke ! barbie lagi :D

4/06/2012 01:58:00 pm

comei2 belaka akak letak pic cadar2 tu ie~ kalau piqah piqah suka yg 5 dari atas tu.. yg kaler hijau bunga kecik2 tu. . he2. :) cantik...

4/06/2012 03:57:00 pm

suke yg purple ngan hitam hijau tu..huhu nak bagi bed sheet free ea? :P

4/06/2012 04:11:00 pm

mesti laa yg first !

4/06/2012 04:31:00 pm

suka hijau hitam tuh..warna canti tapi agak semak susunan macam tuh.hihihi


ingat aisya nak jual cadar.hihi

4/06/2012 04:49:00 pm

girlish nye yang barbie tuhh

4/06/2012 05:01:00 pm

sebelum tido bed sheet ok je..bgn tido bed sheet ntah ke mana..:D

4/06/2012 05:44:00 pm

suke second bedsheet. :)

4/06/2012 10:29:00 pm

pastinya yang pink..hikhik

4/06/2012 10:41:00 pm

zz suke wrna pink.. empuknya tidur kalau mcm tu.. :)

4/07/2012 01:51:00 am

@kaishin

hahaha.. sengal~~

4/07/2012 01:00:00 pm

wahhh fiqa kalau boleh nak conan :D hehehe

4/09/2012 11:05:00 pm

@Haruno Hana 하나

rambang mata la tu.. hehe

4/09/2012 11:05:00 pm

@~ FaRaH izzAtY ~

haha.. cepat je mata tangkap yg kaler pink kan

4/09/2012 11:06:00 pm

@Syafiqah Othman

ingatkan piqah nk pilih yg 1st tu.. hehe

4/09/2012 11:07:00 pm

@misyamissyou

tgh mencarik bed sheet free utk diri sendiri dulu.. haha!

4/09/2012 11:07:00 pm

@teha

dah agak dah! dah agak dah! hehe

4/09/2012 11:08:00 pm

@MaYa MustWany

mas nak beli? hehe

4/09/2012 11:08:00 pm

@Sya Syazana

mmg yg laki xkan pilih dah la yg tu.. hehe

4/09/2012 11:09:00 pm

@anNaqia

style kan yg tu.. sy pun tertarik dgn yg tu jgak... hehe

4/09/2012 11:09:00 pm

@puteri kasih

dah tau sgt dah kakak manis ni nk pilih yg kaler ape.. hehe

4/09/2012 11:10:00 pm

@ZiErWa zAiNaL

tau xpe.. rase mmg xnk berganjak dari katil la kot.. hehe

4/09/2012 11:11:00 pm

@Detective Fiqa

Fiqa mmg. kalau bleh sume bnde nk conan kan? hehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...