18/04/2012

Wordless Wednesday : Ini DAGING betul ye!








p/s: Ada berani tak nak makan benda-benda ni?
sumber : sweet meat

44 comments

4/18/2012 09:15:00 am

erk... daging betul ke tu? nampak mcm mknan biasa je.. :O

4/18/2012 10:20:00 am

yek
geli-geli

4/18/2012 01:15:00 pm

ada yang macam sedap.. ada yang macam nak muntah.. haha.. mcm askrim tu tak mau ke bau dia.. :P

4/18/2012 03:45:00 pm

wow..xnmpk mcm daging pon.. hahhaha !

4/18/2012 04:11:00 pm

menarik tapi macam pelik. hehehe

4/18/2012 04:12:00 pm

eee daging di jadikan aiskrim.. memang tak makan la..

4/18/2012 04:21:00 pm

kalu lihat itu pic awak ni rase haus...

4/18/2012 05:01:00 pm

xnmpk mcm dging kan..
tapi xlalulah nk mkn..huhuhu

4/18/2012 05:45:00 pm

okayy akak buat sy terliurr =="

4/18/2012 05:48:00 pm

daging?? nampak macam sedap je...

4/18/2012 06:56:00 pm

la daging betul ke tu?

4/18/2012 08:08:00 pm

Daging apa erk..mcm aiskrim plak..

4/18/2012 08:14:00 pm

daging?? nmpk sedap. hahaha..

4/18/2012 09:38:00 pm

uhui~ daging jadi aiskrim? mmg puasa aiskrim la camni.

4/18/2012 10:44:00 pm

adwa mmg x suka manis sgt..so mmg x brani hoho :P

4/18/2012 10:44:00 pm

ok daging rupanya -.-'

4/18/2012 10:53:00 pm

~biar btul dging?err..cam tak sanggup ja nak mkan

4/18/2012 10:58:00 pm

nk sket... heee

4/18/2012 11:00:00 pm

hehehehehe

4/19/2012 02:49:00 am

desert corak daging ni..sedap kot :)

4/19/2012 02:58:00 pm

erk daging ke? nampak macam askem btol :D

4/19/2012 04:27:00 pm

nmpk menyelerakan...

4/19/2012 11:24:00 pm

@Haruno Hana 하나

mcm betul je kan? sape la sanggup nk makan.. huhu

4/19/2012 11:26:00 pm

@Umie Artoqiemie

sapa nak makan kah mun dah daging dpolah kedak ya..

4/19/2012 11:28:00 pm

@Aida Omar

mmg sepuluh tahun la xmakan eskrem mcm tu.. haha

4/19/2012 11:29:00 pm

@teha

tp bau tetap ade..

4/19/2012 11:33:00 pm

@m!3yr4h_LolLy

nk try ke? hehe

4/19/2012 11:34:00 pm

@CikPuan Azizah

same la.. hehe

4/19/2012 11:35:00 pm

@cik awi

erk? haus??

4/19/2012 11:36:00 pm

@Cik Nur

sape la yg lalu nk makan.. huhu

4/19/2012 11:37:00 pm

@Detective Fiqa

sy x, dan xkan terliur pun.. xlalu nk makan ade la..

4/19/2012 11:38:00 pm

@-imah-

sedap???

4/19/2012 11:41:00 pm

@LiLy @ MumMyQiStInA

ntah la kak.. tp mmg xlalu la nak makan.. huhu

4/19/2012 11:41:00 pm

@puteri kasih

yup.. mcm bukan kan sis..

4/19/2012 11:43:00 pm

@Cik Kay Jue

haha.. try la satu dulu..

4/19/2012 11:44:00 pm

@anNaqia

jom puasa eskrem sama2.. hehe

4/19/2012 11:45:00 pm

@adwafarahin

byk sgt mkn bnde manis bleh sakit kepala.. huhu

4/19/2012 11:46:00 pm

@adwafarahin

kes tipah tertipu la ni.. hehe

4/19/2012 11:47:00 pm

@BlueiceButterfly

sape la yg sanggup.. huhu

4/19/2012 11:50:00 pm

@Syamira Yahya

tu la.. klau xtgk btol2 mau tertipu ni.. hehe

4/21/2012 12:57:00 am

@zulhilmi tempoyak

silakan :)

4/21/2012 12:58:00 am

@cik awi

?????

4/21/2012 01:02:00 am

@cik awi

?????

4/21/2012 01:03:00 am

@kaishin

klau daging mentah mmg xlalu la nk mkn...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...