15/04/2012

Hadiah dari Seekor Kucing?




Apakah hadiah yang anda pernah dapat daripada kucing anda? Bangkai burung atau bangkai tikus ataupun bangkai belalang yang bersaiz besar? Atau ada lagi hadiah yang LAGI EKSTRIM dari tu?



Saya adalah seekor kucing diva yang over. Haruslah kerja saya hanya makan, tidur dan bermain sahaja.
-Cik TengTeng-


32 comments

4/15/2012 08:44:00 am

Hahaha, teringat Garfield pulak xD

4/15/2012 10:20:00 am

hahahha.hebta tol kucim kucim kan.hekhek. cik kucim gemok gedebok syok makan je.naseb bek cik tuan baik hati.

4/15/2012 10:58:00 am

amboi ganasnya kucing ni semua habis kena bunuh -,-

4/15/2012 11:01:00 am

hahaha betul! slale dpt burung, tikus ngan daun2 kering, berus sabut la, kasut tah sape pnye..haha cute2 je kucing kan?

4/15/2012 11:07:00 am

alololo..comelnyeee..gaya die..geram..!

4/15/2012 12:08:00 pm

hahaha comel jee dia buat muka mcm penat Hahaha :D

4/15/2012 01:25:00 pm

hye dear!insyaallah..ngh pk idea..haha

4/15/2012 02:11:00 pm

hahaha ! comel laa kucing !

4/15/2012 02:34:00 pm

hadiah cicak mati. lepas tu terpijak, pet~~

baru je sekejap tadi jumpa burung mati bawah kereta. tnggl bulu je.

4/15/2012 06:03:00 pm

ololo Cik Teng Teng.. haha.. ada gaya nk jd Garfield ni :p

4/15/2012 08:23:00 pm

~kcing kcik lg..hnya cicak yg mampu dia bg..hehe :p

4/15/2012 10:32:00 pm

dulu pena dapat tikus mati. .hehe ^^

4/16/2012 12:54:00 am

best btul cik teng teng berlingkar eh :D

4/16/2012 06:50:00 pm

alolo..comelnye geram tengok..sgt2 santai..

kucing kat rumah ni selalu hadiakan lipas & cicak.. :)

4/16/2012 08:06:00 pm

sis pun dah dpt macam2..selalunyer diorang letak depan pintu rumah..hahaha

4/16/2012 09:43:00 pm

comel gle terdampar mcm nie!

4/18/2012 02:11:00 am

@Lily

nape plak? hehe

4/18/2012 02:11:00 am

@snf

hehe.. =)

4/18/2012 02:12:00 am

@sis92

haha.. tau xpe.. =)

4/18/2012 02:12:00 am

@misyamissyou

cute dan pelik at the same time.. hehe

4/18/2012 02:13:00 am

@Cik Yatt

ada yg lg comel dr tu.. hehe

4/18/2012 02:13:00 am

@Detective Fiqa

tipu je tu.. hehe

4/18/2012 02:13:00 am

@tiefazatie

menarik la idea sis tu.. hehe

4/18/2012 02:14:00 am

@teha

kucing mmg comel! hehe

4/18/2012 02:14:00 am

@anNaqia

horror nya terpijak cicak.. huhu.. tu la, kucing ni mcm2..

4/18/2012 02:15:00 am

@Haruno Hana 하나

dlm proses. hehe

4/18/2012 02:15:00 am

@BlueiceButterfly

tp ttap menggelikan jugak.. hehe

4/18/2012 02:15:00 am

@Syamira Yahya

dulu selalu.. skrg smpai xde tikus dh kat rumah tu..

4/18/2012 02:16:00 am

@LiLy @ MumMyQiStInA

lipas dan cicak pun jadi la kak.. hadiah jugak tu.. hehe

4/18/2012 02:17:00 am

@puteri kasih

tau xpe pun.. pagi2 buka pintu rumah nnti bnde2 pelik.. hehe

4/18/2012 02:17:00 am

@tiefazatie

mcm kapal habis minyak dah.. hehe

4/21/2012 12:54:00 am

@kaishin

hahaha.. da fvrt dia..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...