18/09/2013

Wordless Wednesday : Ada kucing dalam kotak kek!




32 comments

9/18/2013 08:05:00 pm

haha. kesian kucing tu termampat dalam kotak :P

9/18/2013 08:23:00 pm

Cuteeeee ;D

9/18/2013 08:23:00 pm

meroyan kucing tu. :D

9/18/2013 10:36:00 pm

alaa xdpt tgk video.. skrin jadi putih je..

sedapnya kekkk..

9/18/2013 11:05:00 pm

assalamualaikum..aisya :)

untung la aisya dpt kek..tapi mmg patut pun kan sbb hari istimewa aisya tu...:)

9/18/2013 11:22:00 pm

Kek kucing la! hahaha, boleh plak dia duk diam dalam tu ea.

#Sedapnya kek.. ;)

9/19/2013 01:56:00 am

birthday awak ke?happy birthday dear.:) semoga pjg umur n murah rezeki.

9/19/2013 07:51:00 am

uwaaaahhhhhhh... hapy birthday dear =)
x dapat nak tgk video. hehe...kena block kat sini

9/19/2013 09:23:00 am

happy birthday :)

9/19/2013 09:48:00 am

wah..baik punya hadiah..:)

9/19/2013 11:04:00 am

ha3..kesian kucing 2..igtkn maru dah td =) kek s.recipe..sdap 2..

9/19/2013 12:01:00 pm

Selamat hari jadi sis

9/19/2013 12:30:00 pm

diam je dia kat dalam kotak kek tu.. comelnya kek.. :D

9/19/2013 12:55:00 pm

nak kek sikit :)

9/19/2013 02:03:00 pm

@sha (chirp chirp)

tp dia tak peduli pun. haha

9/19/2013 02:03:00 pm

@Sally Yatiey

renah gik nya dalam kotak ya.. kita jak takut nya xpat bernafas.

9/19/2013 02:03:00 pm

@syuk shusuke

dah dia yg nak masuk. haha

9/19/2013 02:04:00 pm

@Chic Na

video yg kt instagram tu cikna. hehe

9/19/2013 02:04:00 pm

@Ayie Abas

tu la.. bapa ambik mak balik kerja terus beli kek.. hehe

9/19/2013 02:04:00 pm

@Tinta Lana

dia memang gila kotak sikit. hehe

9/19/2013 02:05:00 pm

@chicken_floss

tq! hehe

9/19/2013 02:05:00 pm

@.::: Princess MOMOY :::.

kucing masuk dlm kotak tu.. hehe.. dah tu tdo kat dlm.. thanks sis.. :D

9/19/2013 02:05:00 pm

@Cik Itah@RRP

tq! :)

9/19/2013 02:05:00 pm

@Normi Nieza

tau takpe
hehe

9/19/2013 02:06:00 pm

@S.K.A

dia memang Maru sikit.. suka dgn kotak. hehe

9/19/2013 02:06:00 pm

@Isabel Diaz

makseh :D

9/19/2013 02:06:00 pm

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)

boleh tdo dia kt dalam tu kak.. haha

9/19/2013 02:06:00 pm

@puteri kasih

ambik lah sis.. *hulur pinggan* hehe

9/19/2013 04:33:00 pm

hahaha... kesian kucing tu kena bungkus.

9/20/2013 01:44:00 pm

@aswadz

kita yg kesian tp dia relax je. haha

9/20/2013 04:36:00 pm

huhu penat kucin tu duk lam kotak..

cedapnyer kek cik aisya..nyum2..! ^,^

9/21/2013 01:01:00 pm

@Cik Yaya

tak penat pun.. dia suka lagi adalah, boleh tido.. hehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...