26/02/2014

Wordless Wednesday : Maraton Drama Korea


p/s : Tiba-tiba kelmarin rasa sakit dada dan sesak nafas sampai lah petang semalam baru elok. Nak kata alergik tak juga, tak makan udang pun. 

30 comments

2/26/2014 08:13:00 am

wahhh min-joon.. hihi..

cepat sembuh aisya..

2/26/2014 08:53:00 am

citer ni best..pelakon ensem & lawa..^^

2/26/2014 09:09:00 am

gastrik kot aisya? semoga cepat sembuh sakit tu..

2/26/2014 10:39:00 am

Esok Khamis last episod drama ya bah! :(

2/26/2014 01:45:00 pm

My love from the star ! witwit , hero dia comel . haha xD

2/26/2014 06:29:00 pm

wah, baik bergelak ketawa dengan running man :D cuti2 yg indah. hehe

2/26/2014 09:15:00 pm

@Chic Na
wink2. hehe
alhamdulillah. dah ok! hehe

2/26/2014 09:15:00 pm

@LiLy @ MaMaQiStInA
tau takpe! hehe

2/26/2014 09:16:00 pm

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)
mungkin kot kak. huhu. alhamdulillah. dah okay.

2/26/2014 09:16:00 pm

@Sally Yatiey
kmk gik ada berapa ep lagi tok. nangga skit2 jak tiap2 mlm. huhu

2/26/2014 09:17:00 pm

@AmySyahiera Malik
kan kan kan. hehehe

2/26/2014 09:17:00 pm

@syuk shusuke
lmbt lah syuk ni. rm dah settle dah. hehe

2/27/2014 01:00:00 am

jgn tengok pakwe zizie lama2 tau.. nnt zizie jealous.. love you kim sooo hyun.. hahahahaha...

2/27/2014 09:10:00 am

maraton korea? amboi..kemain dier =p

2/27/2014 10:21:00 am

tunjuk artis korea sy failed..gagal mengenali mereka..hehe

2/27/2014 11:14:00 am

tu dia...fanatik korea..hehe

2/27/2014 04:09:00 pm

malam ni episod last ke....???

2/27/2014 10:25:00 pm

dah ok ke sekarang? jaga kesihatan yer adik manis :)

2/27/2014 10:51:00 pm

@Nurul Farahizzati
hahaha! nk tengok lama2 jugak boleh? hehe

2/27/2014 10:51:00 pm

@Cik Yaya
dah tak pergi kerja. itu lah jadinya. hehe

2/27/2014 10:52:00 pm

@Mime MF
hahahaha!

2/27/2014 10:52:00 pm

@azizah :)
takde lah fanatik mana pun. hehe

2/27/2014 10:53:00 pm

@anakMommy
tak sure lah. sy download. hehe

2/28/2014 12:11:00 am

dah ok dah? bagus lah. kalau datang lg mcm tu cepat2 pergi klinik. nie mengenai airway. bila2 masa boleh obstruction :)

2/28/2014 11:25:00 am

oo..download ke...ade berapa episod?penat la nak tunggu kat tv..hihi

2/28/2014 09:58:00 pm

Sempt lg marThon sakit2x tu...rajin 2x

2/28/2014 11:12:00 pm

@puteri kasih
tq kakak cantik :D

2/28/2014 11:13:00 pm

@asha hana
yeke? huhu. rasa2 sebab persekitaran kat tempat kerja kot. ofis still dlm construction. lepas tu kwsn tempat kerja tu sempit gile tp berpadat berapa org dalam tu. dengan air cond tak elok lg. sesak nafas jadinya. huhu

2/28/2014 11:13:00 pm

@anakMommy
21 semuanya kalau tak silap. :D

2/28/2014 11:14:00 pm

@ayut
dari takde buat ape. baik tengok cite korea. haha

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...