29/03/2012

Spontaneous Thursday : Simple!


Hidup ini simple,
Kita hormat orang lain, orang lain mesti akan hormat kita balik

 gambar hiasan

17 comments

3/29/2012 11:49:00 am

meera here..nice blog...follow anda :)

3/29/2012 02:03:00 pm

betul tu..kalau kita tak hormat org,org susah nak hormat kita

hadiah utk awak,,,sbb mnjadi follower ke 200 miss z

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/03/erkben-ashaari200doodle.html

3/29/2012 03:27:00 pm

setuju! tambah satu lagi, kalo kite tahu hormat diri sendiri, org lain pun akan hormat kite jgk. :)

3/29/2012 04:04:00 pm

betul2. . sye setuju ^^

3/29/2012 04:32:00 pm

saling hormat menghormati <<sekian ikhlas khas dri cap bernas.hahaha

3/29/2012 06:38:00 pm

weewiitt cweettt nyerr ^^ hehehe

3/29/2012 11:11:00 pm

betul to. jangan jadikan benda yang senang kepada sukar. simple life !

3/30/2012 02:09:00 pm

gambar hiasan tu ecece:)

betul2 tu,kena la slg hormat mghormati kan:)

3/30/2012 10:37:00 pm

@NURUL AMEERA

follow balik dah.. =)

3/30/2012 10:38:00 pm

@miss Z

thanks! =)

3/30/2012 10:39:00 pm

@anNaqia

btul3!

3/30/2012 10:40:00 pm

@Syamira Yahya

hehe.. =D

3/30/2012 10:41:00 pm

@MaYa MustWany

cap bernas pun boleh.. hehe

3/30/2012 11:03:00 pm

@Detective Fiqa

*blushing*

3/30/2012 11:09:00 pm

@m!3yr4h_LolLy

betul tu tp manusia bese la.. xperfect.

3/31/2012 12:56:00 pm

setuju sgt2
klu kita x hormat org jgn harap org nak hormat kita kan huhu

4/01/2012 03:47:00 am

@Miss Purple Ungu

betul2.. huhu

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...