11/10/2013

Kucing dan text message

Kalau Cik TengTeng dan Abang E'el pun pandai taip mesej dan hantar kat tuannya, mesti banyak je dapat mesej-mesej kelakar macam di bawah ni. 









Memang haru biru dunia kalau betul-betul begini. Sekarang ni pun dah penat melayan kenakalan Cik TengTeng dan Abang E'el. Kalau macam ni, mahu tunggang langgang rumah ni jadinya.

sumber : INI

30 comments

10/11/2013 09:39:00 am

Mujur mereka tidak dikurniakan akal..

10/11/2013 11:15:00 am

hahaha konfem tunggang langgang klu kes gini

10/11/2013 11:33:00 am

lol and it's brighten up my friday, thanks dear...

10/11/2013 02:13:00 pm

hihihi comel je :)

10/11/2013 05:41:00 pm

hihi.. kalau ada seekor pun dah tak terlayan macam ni aisya..

10/11/2013 05:50:00 pm

boleh trus kiamat jadinya ... heheheee

10/11/2013 05:52:00 pm

hahaha, kelakar...

10/11/2013 06:01:00 pm

hahaha..lucu jak kmk baca semua kisah ya
nang bena eh. pusak kmk pande carik kelaie dgn kmk. kdg2 geram ati kita olehnya

10/11/2013 06:25:00 pm

Cutenya nak sangat kucing2 saya pandai whatsapp :p

10/11/2013 06:54:00 pm

Hahaha, mana tawuk mana pande naip jwak. Alu mpun nya jark hp sis ya.

10/11/2013 09:31:00 pm

@Mieza Jhaa K

haha..

10/11/2013 09:31:00 pm

@TelingaBulat

tau takpe! haha

10/11/2013 09:32:00 pm

@Farah Waheda Wahid

hehehe.. ur welcome! XD

10/11/2013 09:32:00 pm

@Aya Zuki

kannn.. hehe

10/11/2013 09:32:00 pm

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)

mmg pun kak.. huhu

10/11/2013 09:32:00 pm

@Zawiah

hehehe

10/11/2013 09:33:00 pm

@Norhasniza Khalid

hilang kejap stress dgn nuffnang. hehe

10/11/2013 09:33:00 pm

@Yumida Huda

nang pun.. pande merajuk indah lok.. haha

10/11/2013 09:33:00 pm

@Dzureen Darwis

ape lah yg dia nk bgtau tu kan. hehe

10/11/2013 09:34:00 pm

@Isabel Diaz

san nyawa nangga pusak pande berhandphone kelak.. haha

10/11/2013 10:19:00 pm

Allah dah buat elok kan. kalo betul lah kucing tu boleh taip mesej mcm tu, for sure x tenteram hidup tuannya... hahahhaa...

10/12/2013 03:34:00 pm

ni aplikasi ke ap aisya??

10/12/2013 04:40:00 pm

hahahah mmg haru biru nanti..

10/12/2013 07:22:00 pm

tolong jgn...kang sally punya PJ dgn Pussy buat bnda pelik..hahahha

10/12/2013 08:13:00 pm

hoho. serabut la kalau gitu. mesti high demand. kihkih

10/15/2013 01:03:00 pm

@jaakechik

mmg pun kak jaa.. mesti gedik sungguh.. haha

10/15/2013 01:04:00 pm

@ayut

kalau kucing pun pandai berSMS.. bukan apps. :D

10/15/2013 01:04:00 pm

@azizah :)

tau takpe kak.. huhu

10/15/2013 01:04:00 pm

@Sally Samsaiman

hahaha.. kannnnn!

10/15/2013 01:04:00 pm

@sha (chirp chirp)

lebih dari serabut dahhh.. haha

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...