16/10/2013

Wordless Wednesday : Kelupis




26 comments

10/16/2013 09:34:00 pm

sedap tuh..

10/16/2013 11:51:00 pm

macam pulut kelapa je..

10/17/2013 12:18:00 am

errr...sedapnyaa

10/17/2013 09:07:00 am

macam pulut panggang pon ade gak. huhu

10/17/2013 09:49:00 am

makanan tradisional sarawak ke aisya? nampak sedap.. yang bungkus tu nampak macam lepat.. sedapnya menu hari raya..

10/17/2013 10:40:00 am

ni mcm lemang eh??

10/17/2013 11:22:00 am

nyum3...
dap nyer tgok...

10/17/2013 12:37:00 pm

nampak sedap tu..ada lagi tak? hehe

10/17/2013 03:57:00 pm

macam pulut yer.

10/17/2013 06:19:00 pm

pulut ek..? dekat Medan,Indonesia byk kalau tak silap...ke tak sama ek..? hehehe ^_^

10/17/2013 07:21:00 pm

Ingatkan tepung bungkus.. kuih pulut?

10/17/2013 07:51:00 pm

uikkkk... nampak sedap...

10/17/2013 10:01:00 pm

@fuza

mmg sedap.. makan dengan rendang especially. hehe

10/17/2013 10:01:00 pm

@Nurul Farahizzati

pulut ye, kelapa tak.. hehe.. mcm ketupat lah.. balut je lain.. hehe

10/17/2013 10:01:00 pm

@Montana

mmg sedap. hehe

10/17/2013 10:01:00 pm

@sha (chirp chirp)

lebih kurang lah kot.. hehe

10/17/2013 10:02:00 pm

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)

mungkin kot kak.. sebab tak jumpa kat tempat lain.. mmg menu wajib hari raya ni.. kitorg tak buat ketupat tapi kelupis wajib ada. hehe

10/17/2013 10:02:00 pm

@Cik Mun

yup2.. cuma bukan dalam buluh.. hehe

10/17/2013 10:03:00 pm

@Cik Yaya

rasanya pun sedap jugak.. hehe

10/17/2013 10:03:00 pm

@azizah :)

lebih kurang lah kak. :)

10/17/2013 10:03:00 pm

@Sally Samsaiman

yg kat medan tak penah tengok pulak. hehe

10/17/2013 10:04:00 pm

@Mieza Jhaa K

senang cerita ketupat tapi bungkus je lain. hehe

10/17/2013 10:04:00 pm

@Mia Liana

sedapppp.. hehe.. fav ni.. especially yg nenek buat. :D

10/17/2013 10:04:00 pm

@puteri kasih

semalam lagi dah habis sis.. huhu

10/17/2013 10:53:00 pm

tak pernah dengar tp bentuk mcm pulut panggang.

10/18/2013 10:50:00 pm

@asha hana

pulut panggang yang leper? err

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...