22/10/2013

Kotakku, Rumahku

Cik TengTeng memang sejak azali lagi berhasrat untuk menjadi seperti Maru si Kucing Jepun. Salah satu persamaan Cik TengTeng dan Maru adalah kegilaan kedua-duanya terhadap benda yang dipanggil kotak. Nak baca kisah Cik TengTeng dan kotak boleh terjah entri INI dan INI. Siap ada video lagi Cik TengTeng di dalam kotak kek Secret Recipe (SINI). Dengan sukarelanya masuk kotak kek. Tak sedar yang badannya gemuk, muat-muat je masuk kotak kek tersebut. Jangan nak tuduh Iolls melakukan kekejaman terhadap kucing pulak, dia sendiri yang volunteer tak padan dengan badan gemuk nak masuk kotak kecik. 

Kotak misteri di ruang tamu

Ingatkan kotak kosong. Ada isi rupanya. Bila nak angkat kotak, nak letak ke bawah rasa berat semacam. Kotak drinking water, tapi macam bukan. Bila dibuka, lain pulak yang dilihat.



Siap bersantai lagi dalam kotak tu tau. Ini kalau dibiarkan mahu sampai esok pagi Cik TengTeng dalam kotak ni tak keluar-keluar. Kalau letak air, letak makanan, seminggu pun boleh tahan agaknya.

p/s : Bagi mandi Cik TengTeng pun boleh mengah. Berat!  

31 comments

10/22/2013 08:30:00 pm

alaaa tembamnya dia. geram3 ! haihh

10/22/2013 08:36:00 pm

bulunya. mak aih!,, gebu gitu..

10/22/2013 08:56:00 pm

tapi kan...kucing mmg suka kotak kan..?

10/22/2013 09:48:00 pm

ha3..bguslah ni =) biar je dia dduk dlam tu utk diet harian dia kn..ralit duk dlam kotak smpai lupa nk mkan..teringat kt Maru..ada geng la maru lepas ni..Maru pn gemuk jgak..lebih kurang je cmni kn

10/22/2013 09:49:00 pm

nk tnya..baka kucing cm awak ni, klau anak dia jual kt kedai brapa ratus ye??

10/22/2013 10:32:00 pm

boleh pula dia melepak di dalam kotak ya.. hihi.. comel je..

10/23/2013 05:00:00 am

Comelnya kucing awak...brape kg ni?hehe

10/23/2013 08:28:00 am

ala comelll!!

10/23/2013 08:35:00 am

alahai sedap jer dia Cik Teng Teng duk bersantai dalam kotak tu...hiks..comel.

10/23/2013 10:36:00 am

gebunya dia..:)

10/23/2013 12:40:00 pm

@asha hana

hehe.. makan tido je kerjanya.. hehe

10/23/2013 12:40:00 pm

@Norhasniza Khalid

hehehe..

10/23/2013 12:41:00 pm

@Sally Samsaiman

gila kotak.. kucing yg sekor tu pun sama jugak.. cuma kurang sikit lah..

10/23/2013 12:41:00 pm

@Fais-SKA

gemok2 gedempol.. haha..comel!

10/23/2013 12:42:00 pm

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)

mmg tempat fav dia kotak tu kak.. hehe

10/23/2013 12:42:00 pm

@june mohd

sampai 5 kg rasanya.. hehe

10/23/2013 12:43:00 pm

@Cik Itah@RRP

si kucing atau tuannya? haha

10/23/2013 12:43:00 pm

@LiLy @ MaMaQiStInA

seharian pun dia sanggup kak.. hehe

10/23/2013 12:43:00 pm

@Normi Nieza

hehehe :D

10/23/2013 01:02:00 pm

aisya..hias comel2 kotak tu..spray wane pink heheee ^_^

10/23/2013 01:21:00 pm

kucing memang suka bersantai lam ruang yang sempit..tapi anak anak sis lebih sukakan pasu dari kotak..hehe

10/23/2013 02:38:00 pm

sekali ada kucen aisya laaa..dia pun nak lepak dalam kotak tu jugak..hahaha

10/23/2013 04:33:00 pm

salam..

wah dasat ni..suka kotak? memng senang la keje..xya bg tmpt tido tilam empuk sume..buh lam kotak je kan..selamattt...
hehe ;p

10/23/2013 07:46:00 pm

cik tengteng yg gebu =)

10/23/2013 10:43:00 pm

mmg kucing suka duk dalam kotak agaknya..pastu bearanak pinak dlm tu..hee

10/25/2013 08:17:00 pm

@Shida Radzuan

dia minat kejap je tu.. nampak kotak lain yg lagi baru, kotak yg tu dia tinggal je..

10/25/2013 08:17:00 pm

@puteri kasih

ada jugak kucing sy yg suka bersantai dalam pasu.. hehe.. nasib baik bulu dia bukan hijau.. kalau tak mesti tak nampak. haha

10/25/2013 08:18:00 pm

@Ayie Abas

ntah apa yg best sgt dlm kotak tu. hehe

10/25/2013 08:18:00 pm

@Cik Yaya

tau takpe.. kotak je dah cukup.. hehe

10/25/2013 08:19:00 pm

@::Misz sunsWeetz::

hehe.. sedap nak peluk2.. hehe

10/25/2013 08:19:00 pm

@azizah :)

betul2.. dia rasa secure kot dlm kotak.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...