28/12/2013

Amboi, garangnya awak!

Lama dah Cik TengTeng tak berjalan atas karpet merah blog ni kan. Sejak Abang E'el dah sihat, makin pening pulak dengan karenah si bulus dua ekor ni. Siang masa untuk tidur. Malam pulak berjaga. Kejar sana, kejar sini. Habis tunggang langgang dapur Mak. Mak masuk dapur pagi-pagi tak sah kalau tak bising gara-gara Abang E'el dan Cik TengTeng


Hobi baru, bertenggek tepi singki. Jadi supervisor tak bergaji. Supervisor yang kononnya garang. Tapi goncang kotak whiskas terus terkedek-kedek berlari dengan perut yang penuh lemak berkrim tu. 

p/s : Geram je tengok hidung tu. Rasa nak gigit-gigit je. 

30 comments

12/28/2013 09:58:00 am

blogwalkign sni =) kenapa tembam sgt muka dieee. sudi berkunjung di :

glamorousbybellaluna.blogspot.com

12/28/2013 11:14:00 am

woah muka dia, marah habis. :p

12/28/2013 12:06:00 pm

hahaha garangnya muka diaa hehe

12/28/2013 12:06:00 pm

hahahaha... supervisor ek? suruh berjimat air tu..

12/28/2013 01:08:00 pm

hahaha.. muka x boleh garang lagi ka..

12/28/2013 02:43:00 pm

comelnya kucing nie ^_^

12/28/2013 03:02:00 pm

amboi, mimik muka dia.. hahaha

12/28/2013 06:16:00 pm

Gebunya bulu,akak pun minat kucing,tp bulu nya mudah gugur.ada tips x?:D

12/28/2013 06:32:00 pm

hahha kucing nie kebanyakan nya mcm tu la. garang konon padahal dalam hati ada taman. haha

12/28/2013 08:24:00 pm

nak tolong cuci pinggan ke? hehe..

12/29/2013 11:42:00 am

Garangnyaaaa ^_^

12/29/2013 06:20:00 pm

garang tapi manja.. akak tengok dia pun rasa geram juga..

12/29/2013 09:37:00 pm

@bella luna

sebab dia kuat makan. hehe

12/29/2013 09:37:00 pm

@Mazni Munawar

tak marah pun sebenarnya. haha

12/29/2013 09:38:00 pm

@Detective Fiqa

muka garang sejak azali ni. haha

12/29/2013 09:38:00 pm

@Nurul Farahizzati

tau takpe! haha

12/29/2013 09:38:00 pm

@husna zahidi

boleh2
haha

12/29/2013 09:39:00 pm

@Aku Penghibur

terima kasih. :D

12/29/2013 09:39:00 pm

@Pha Is

takut tak? haha

12/29/2013 09:40:00 pm

@atien zuraidah

alamak akak. takde tips pun sebenarnya.. alhamdulillah bulu dua ekor ni jenis yg bukan mudah gugur. :)

12/29/2013 09:40:00 pm

@Chic Na

nak tolong cuci pinggan guna lemak dia. ahaha!

12/29/2013 09:41:00 pm

@Sally Yatiey

ha, takut sik? :P

12/29/2013 09:41:00 pm

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)

sy ni lagi lah kak.. setiap masa tengok dia, setiap masa tu jugak sy geram nak gigit2 kucing gemok ni. haha!

12/29/2013 09:42:00 pm

@asha hana

mmg pun.. haha!

12/30/2013 10:13:00 am

gebuuuuuuu!!! geram tengok!!! nak pinjam boleh...ahahaha

12/30/2013 11:24:00 am

walaupon garang ttp nmpk comel..gram tau! ahaha ;p

12/30/2013 01:14:00 pm

garangnya muka dia..ni mesti aisya lambat basuh pinggan ni..tu yang supervisor dah tunjuk muka ...hehehe

12/31/2013 09:23:00 pm

@Affy Afiqah

takleh! haha

12/31/2013 09:24:00 pm

@Cik Yaya

haha.. cik teng2 mmg begitu. suka org buat geram!

12/31/2013 09:24:00 pm

@puteri kasih

dia marah sebab dia nak mandi. tapi sy taknak mandikan sebab letih nak bagi mandi dia.. berat sgt. haha!

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...