06/12/2013

Pulut Durian

Hujan dan durian. Buat pulut durian, makan time hujan. Panas dan sejuk. Dua dalam satu, bersatu. Sedap!


Pulut hitam hasil keringat Makcik. Semangkuk, dua mangkuk. Buah durian mungkin ditolak tapi yang ini sedapnya dimakan.


P/s : entri autopublish



30 comments

12/06/2013 08:15:00 am

tak pernah terfikir makan pulut hitam dengan durian...idea menarik ini

12/06/2013 11:02:00 am

tak pernah makan pulut durian sbb Hana kurang sikit dengan durian :) hehe

12/06/2013 11:39:00 am

bubur pulut hitam salah satu favourite jijah :)

12/06/2013 12:42:00 pm

Makan apa pun sedap time2 hujan mcm ni,perut asyik rasa lapar je.

12/06/2013 02:07:00 pm

terliurnyer nengok..urmmm sedap tu klu mkn sejuk2x

12/06/2013 02:39:00 pm

Sukanya bubur letak durian...

Sedappp makan time musim hujan ni... ^__^ Salam kenal..

12/06/2013 03:52:00 pm

kalo ada bubur durian, mesti lg best. dpt mkn ngan roti.

12/06/2013 07:00:00 pm

yes ! agree tu. hana pulak hari nie ibu buat nasik kunyit. huhu sangat sedap makan time2 mcm nie. :D

12/06/2013 09:23:00 pm

wah.. nampak sedap tu.. cicah roti lagi sedap..

12/06/2013 09:25:00 pm

mama suka gila pulut durian ni...ika tak tahu laa kenapa tak leh terima hewhew

12/06/2013 11:40:00 pm

sedapnya...

12/06/2013 11:43:00 pm

durian aisya tak makan tapi pulut durian makan eh? sis pula durian fav tapi pulut durian...kureng...hehehe

12/07/2013 12:33:00 am

sedapnyaaaaaaaaaaaa buburrrr pulut hitam nyam sgt manis <3

12/07/2013 10:01:00 pm

Huii gney tok kah?? Minta recipe lok :D

12/09/2013 10:51:00 am

adess..pulut hitam..fevret yaya..
dapnyerrrr >,<

12/15/2013 09:08:00 pm

@Faizal Mohamad Twon Tawi

tak pernah jugak makan pulut hitam dgn durian. :)

12/15/2013 09:09:00 pm

@Haruno Hana 하나

sama lah.. tp kalau yg dah masak mcm ni sy makan.. kalau durian buah tu tak mkn. huhu

12/15/2013 09:10:00 pm

@azizah :)

yummy.. hehe

12/15/2013 09:10:00 pm

@atien zuraidah

tau takpe kak. :)

12/15/2013 09:11:00 pm

@ct cheery

tu lah.. mkn yg panas2 mcm ni time cuaca sejuk.. hehe

12/15/2013 09:12:00 pm

@Nurul

betul2.. :)

12/15/2013 09:12:00 pm

@aswadz

mkn dgn roti?
first time dengar. huhu

12/15/2013 09:13:00 pm

@asha hana

haish.. sedapnyaaa.. hehe

12/15/2013 09:13:00 pm

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)

first time sy dgr mkn dgn roti kak. :)

12/15/2013 09:14:00 pm

@Affy Afiqah

sedap.. hehe.. sy boleh mkn durian yg mcm ni lah, kalau yg buah tu kurang.. sebab baunya kuat.. huhu

12/15/2013 09:14:00 pm

@fatin wawa

hehehe

12/15/2013 09:15:00 pm

@puteri kasih

yup. sebab bau buah durian kuat sgt.. huhu.. kalau dah masak mcm ni boleh terima.. huhu

12/15/2013 09:15:00 pm

@Akeyla Azmi

yummy2.. hehe

12/15/2013 09:16:00 pm

@Vee Lea

kmk pun siktauk juak eh.. sik sempat mok berguru dgn makcik kmk hari ya.. kmk busy molah benda lain.. huhu.. tgk2 siap dah.

12/15/2013 09:16:00 pm

@Cik Yaya

sedap2.. lg2 time cuaca sejuk.. hehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...