28/12/2013

Zirafah dan Lagu Temanya

Siapa yang tengok Running Man mesti dah tau tentang Lee Kwang Soo yang sinonim dengan panggilan zirafah. Dalam ramai-ramai dalam Running Man tu, dia lah yang paling sadis sekali. Kadang-kadang kesian jugak tengok Lee Kwang Soo.


Lately hampir setiap hari ada keyword Lagu Tema Kwang Soo. Tak pernah pulak I buat entri pasal lagu tema Kwang Soo. Jadi siapa yang cari lagu tema Kwang Soo tu, nah lagu tema Lee Kwang Soo untuk uolls.


Sting
Saint Agnes and the Burning Train

Lee Kwang Soo Si Zirafah

Lagu ni sedih sebenarnya, tapi bila teringat Lee Kwang Soo automatik nak tergelak bila dengar lagu ni. 

p/s : Dulu selalu cari lagu-lagu instrumental untuk tatabunyi teater. Haih, rindu pulak nak berproduksi lagi. 

28 comments

12/28/2013 08:17:00 pm

hehe.. ada jugak yg cari lagu tema zirafah..

12/28/2013 09:14:00 pm

patutlah df tak tau hehehehe

12/28/2013 10:48:00 pm

haah. sadis betul tgk kwangja ni. sian dia

12/29/2013 12:16:00 am

Belum terjebak tengok running man...takut kalau dah tengok takleh berenti...hheee

12/29/2013 12:56:00 am

byk telepas episode running man. macam sebulan dah x tengok. so busy.. i love kwang soo!

12/29/2013 11:16:00 am

Jom join segmen ni. Syarat amat mudah.Segmen Bloglist 2014 NasuhaNass

12/29/2013 11:41:00 am

Pernah tengok sekali jak RM tok ;) hee

12/29/2013 02:19:00 pm

hahha hana tak suka dia. jahat. suka betray. kadang rasa kesian kadang rasa padan muka. haha

12/29/2013 03:47:00 pm

hehehe... muzik ni dah sebati dgn kwang soo.

12/29/2013 06:19:00 pm

akak tak pernah tahu menegnai lagu ini.. terima kasih share.. :D

12/29/2013 10:00:00 pm

ingatkan kisah tentang zirafah mana tadi..hehehe.

Kadang-kadang kita tak buat entri, tapi pelik juga bila ada keyword yang melekat kan :)

12/29/2013 10:18:00 pm

@Chic Na

itu lah cikna.. haha!

12/29/2013 10:18:00 pm

@Detective Fiqa

tak tengok running man lah tu. hehe

12/29/2013 10:19:00 pm

@Syahirah Ismail

kannnn.. haha. tapi kdg2 menyampah jgak tgk dia.

12/29/2013 10:20:00 pm

@msredcheesecake

itu yg bahayanya kak. hehe

12/29/2013 10:20:00 pm

@nuranne (formerly simplyseoul)

byk episod yg menunggu tu. hehe

12/29/2013 10:21:00 pm

@Sally Yatiey

sekali ktk dah lekat, susah mok berhenti. ya yg payahnya. haha

12/29/2013 10:21:00 pm

@asha hana

pengkhianat! haha. geram je kadang2.

12/29/2013 10:21:00 pm

@aswadz

itu lah.. dgr lagu ni je terus teringat kwang soo.

12/29/2013 10:22:00 pm

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)

sama2. hehe

12/29/2013 10:32:00 pm

@puteri kasih

finally, kakak cantik kembali! hehe

itu lah sis.. mana entah datangnya tu. hehe

12/29/2013 11:06:00 pm

Huhuhuhu rindu jugak xD

12/29/2013 11:15:00 pm

@Akeyla Azmi

rindu jugak ape tu? hehe

12/30/2013 10:10:00 am

kenapa tu lagu tema kwang soo? dan kenapa panggil dia zirafah?
sorry tanya ika memang tak tengok RM so xtw ape2 hohoho...

12/30/2013 07:30:00 pm

kesian dengan Lee Kwang Soo ni selalu jer kena buli..hehe..

12/30/2013 10:27:00 pm

@Affy Afiqah

panjang kisahnya tu. hehe. senang cerita dipanggil zirafah sebab dia tinggi sangat. hehe.

12/30/2013 10:28:00 pm

@LiLy @ MaMaQiStInA

itu lah kak.. kadang2 rasa mcm biar padan muka dia.. geram. haha

12/30/2013 10:28:00 pm

@LiLy @ MaMaQiStInA

itu lah kak.. kadang2 rasa mcm biar padan muka dia.. geram. haha

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...