05/12/2013

Spontaneous Thursday : Anda Faham?

Usah ditanya apa yang ada di depan mata.
Usah dicari apa yang telah tersedia.

Lihat,
Jangan malas.
Baca,
Bukan kerana masa.
Faham,
Itu yang sepatutnya.

Sekadar gambar hiasan

P/s : entri autopublish

32 comments

12/05/2013 09:10:00 am

Faham dlm maksud & pandangan sendiri..:P Boleh mcm tu?

12/05/2013 10:06:00 am

sangat setuju :)
jangan malas!

12/05/2013 10:25:00 am

selamat pgi..tb menabung ;0

12/05/2013 10:26:00 am

lihat...baca...paham...eh
okey tiga2 dah buat...hehe

12/05/2013 10:33:00 am


sebab manusia itu sifatnya sentiasa tidak berpuas hati dan malas mencari

12/05/2013 11:00:00 am

yg sally boleh relate..kehidupan

12/05/2013 11:01:00 am

wahh.. mendalam ni..
tapi agak ssh licha nak paham.. hihi.
menabung nuffnang aisya hari ni

12/05/2013 12:09:00 pm

nice :)

12/05/2013 01:19:00 pm

Wah. pendek but meaningful! <3

12/05/2013 02:25:00 pm

semoga di permudahkan urusan

12/05/2013 07:54:00 pm

erkk macam tengah melayani perasaan je? huhu

12/05/2013 09:01:00 pm

SALAM. ika dtg blogwalking.

BIRTHDAY giveaway ika tengah berlangsung. Jika berminat untuk memenangi barangan kecantikkan dari
THE BODY SHOP, elianto, etude, crabtree evelyn, himalaya, bobbi brown + etc... jom join. macam mana nak join? just komen je entry tu :)
http://notamanjaku.blogspot.com/

12/05/2013 11:17:00 pm

nice picture...

12/06/2013 11:40:00 am

setuju ni :) dah ada depan mata jangan di tanya lagi pula..

12/06/2013 09:29:00 pm

akak tak faham.. hihi.. cantik gambar langit tu..

12/06/2013 11:46:00 pm

kena buka mata luas luas untuk melihat, kena buka telinga luas luas untuk mendengar dan kena buka hati luas luas untuk memahami...dan minda akan membuat penilaian

12/09/2013 11:08:00 am

betul..pemahaman itu lebh utama...

12/14/2013 11:05:00 pm

@Mime MF

boleh! hehe

12/14/2013 11:06:00 pm

@Affy Afiqah

betul!

12/14/2013 11:06:00 pm

@Ayie Abas

bagus2. hehe

12/14/2013 11:07:00 pm

@miranadia

yup. betul. nak semua tersedia.

12/14/2013 11:07:00 pm

@Sally Samsaiman

tak payah jauh sally, perlu relate dgn dunia blogging, komen dan entri. hehe

12/14/2013 11:08:00 pm

@Liza Licha

hehe..

12/14/2013 11:08:00 pm

@Cik Mun

tq.. :)

12/14/2013 11:09:00 pm

@Akeyla Azmi


hehe.. *blushing*

12/14/2013 11:09:00 pm

@Aku Penghibur

terima kasih. :)

12/14/2013 11:09:00 pm

@asha hana

haha.. tak jugak.

12/14/2013 11:09:00 pm

@Leeza Dayasari

tq. :)

12/14/2013 11:10:00 pm

@azizah :)

tp itu lah yg selalu dibuat.. dlm konteks entri ini, blogger.. huhu

12/14/2013 11:10:00 pm

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)

simple je kak aiza sebenarnya.. kalau tau ditujukan kepada siapa.. hehe

12/14/2013 11:11:00 pm

@puteri kasih

yes! betul tu.. hehe

12/14/2013 11:11:00 pm

@Cik Yaya

tapi selalunya kuah lebih ke mata.. bukan isinya maka pemahaman pun lari.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...