16/01/2014

Spontaneous Thursday : Pejamkan Lelah

Pejam.
Biar lelap.
Hapuskan semua.

Kosong.
Biar tenang.
Sunyi sepi segala.

Tidurlah duhai mata,
rehatlah wahai minda,
dan simpankan lah tenaga,
untuk hari tua.

Sekadar gambar hiasan

45 comments

1/16/2014 08:25:00 am

betul :)
wahai lelah pergi lah kau :D
heheheh

1/16/2014 08:30:00 am

uikssss...tido lagi kee....jeles nieee...org dah masok opis dah niee....bangun!bangun!...

1/16/2014 08:47:00 am

berehat secukupnya moga penat tu reda seketika :)

1/16/2014 10:37:00 am

tapi jangan terlebih lelap sudah..

1/16/2014 11:25:00 am

amboi ...buat lirik lagu ke ???ahaha

1/16/2014 11:58:00 am

have a nice day aisya.. :)

1/16/2014 12:09:00 pm

take a good rest! hehe *geram betul tgk bebola bulu tu tidur..^^

1/16/2014 01:14:00 pm

rasa nk tetido jugakk.. hehe miow gebus2....

1/16/2014 01:22:00 pm

Assalamualaikum.. Zam singgah ke mari dari Segmen Jom Naikkan Trafik Mak Dara sebelum ni.. Sorry lambat buat kunjungan balas. Jemput ke blog Zam ya

1/16/2014 02:54:00 pm

dah macam dodoi pembaca suruh tidur pulak.. zzzzz.... tomeynya meow!

1/16/2014 04:44:00 pm

lelah tak kan berhenti selagi masih bergelar Hamba Allah...

1/16/2014 06:28:00 pm

Salam.

Kadang2, lana kalau dah tidur..bukan simpan tenaga untuk hari tua..

tapi simpan lemak untuk hari esoknya,hihihi :D

1/16/2014 07:46:00 pm

aok hooo..tdo..k ambik tenaga

1/16/2014 11:02:00 pm

puas akak berfikir maksud ayat ini aisya.. hehe.. comel je miaw tidur..

1/16/2014 11:23:00 pm

LOL. gemuk btol. lebat btol bulu. kalau dapat nie mmg genggam habis. haha

1/16/2014 11:31:00 pm

@Akeyla Azmi
shuhhhhh shuhhhhh
hahaha

1/16/2014 11:32:00 pm

@Eza Ridzwan
ini bukan kes tak bangun lagi kak. ini kes tak tido lagiii. huhu

1/16/2014 11:32:00 pm

@Azhafizah Md Nor
betul. hehe

1/16/2014 11:33:00 pm

@Cik Mun
tau takpeeee. bahaya tuuu. haha

1/16/2014 11:33:00 pm

@muhammad azuan
mcm lirik lagu tak? :P

1/16/2014 11:34:00 pm

@fatin wawa
tq :D

1/16/2014 11:35:00 pm

@Mime MF
hehe.. bebola kuning tu yg patut take a good rest.. penat memburu cicak -_-

1/16/2014 11:35:00 pm

@Hafiza AizZawa
alamak. haha

1/16/2014 11:35:00 pm

@Nurul Farahizzati
alamak. hahaha. kena baca malam2 je ni zie. hehe

1/16/2014 11:36:00 pm

@msredcheesecake
betul tu kak. :)

1/16/2014 11:36:00 pm

@Tinta Lana
ahahahahahah.
komen paling kelakar di dunia. (eh, hiperbola lah pulak) hehe

1/16/2014 11:37:00 pm

@Yumida Huda
mslh dtg bila sikpat tido. huhu

1/16/2014 11:37:00 pm

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)
jumpa tak maksudnya kak. hehe. ini madah org yg insomnia. haha

1/16/2014 11:38:00 pm

@asha hana
haha.. bulu dia tak lebat mana. hari tu tak sihat tapi ni dah makin sihat. lemak je yg lebih tu. hehe

1/17/2014 12:00:00 am

asyik bermadah pujangga je aisya harini.. tema utk hari khamis eh.. hihi..

1/17/2014 09:07:00 am

Mata juga perlukan rehat...lelaplah wahai mata.. :D

1/17/2014 12:32:00 pm

rehat secukupnya utk mdpt tenaga demi hari esok

1/17/2014 02:01:00 pm

kucing tu jgk yg menjadi perhatian saya..:)

1/17/2014 08:03:00 pm

best madah ni..

1/17/2014 10:23:00 pm

@Chic Na
spontan kononnya. tapi nak bagi sedap sikit bunyi. haha

1/17/2014 10:24:00 pm

@LiLy @ MaMaQiStInA
betul tu kak. otak pun rehat. huhu

1/17/2014 10:24:00 pm

@Cik Yaya
betul :)

1/17/2014 10:27:00 pm

@Sya Nadia
mmg sudah dijangka. hehe

1/17/2014 10:27:00 pm

@azizah :)
terima kasih kak jijah :)

1/17/2014 10:27:00 pm

@azizah :)
terima kasih kak jijah :)

1/17/2014 11:48:00 pm

Sy yg mau pejam mata biar lelap skrg ni. Hehe..

1/18/2014 08:40:00 am

terlelap sampe malam. Heheh.

1/19/2014 03:23:00 pm

Ayat tu xtgk dh.tgk miaw yg lena tido tu ha...gebussss

1/19/2014 04:25:00 pm

sis pun macam dah kurang tidur sejak kebelakangan ni..geram bila badan rasa penat tapi masih tak boleh lelap

1/21/2014 08:22:00 am

semoga di hari tua itu kita masih gigih beribadah hendaknya.. :)
sampai bergulung haa meow...comelll!!!

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...