16/01/2014

Spontaneous Thursday : Siapa itu?

Jauh itu bukan alasan.
Masa itu bukan kekangan.

Biar ego menafikan.
Tapi hati tetap membenarkan.

Lontar batu,
usah sembunyi tangan.
Biar tahu, 
siapa yang merasakan. 

ehsan Pakcik Google

31 comments

1/16/2014 08:27:00 pm

nampak sangat rindu sally tu...ish ish... :P

1/16/2014 08:48:00 pm

Mnarik btuil madah ni..
Kreatif.

1/16/2014 09:05:00 pm

siapa tu siapa tu sape tu spe tu SAPE TU!!?!?!?!?
ugh penat qila perah otak ahhahah
awww :p
sweetnya kak aisya hehhehehe.
rindu sampai mengamok gitu hikhik

1/16/2014 11:00:00 pm

mendalam maksudnya.. kena berterus-terang..

1/16/2014 11:09:00 pm

agak2 sape tu eh, mcm tau je.. hehe..

1/16/2014 11:22:00 pm

siapakah gerangannya? haha

1/16/2014 11:40:00 pm

:D

1/17/2014 12:01:00 am

@Sally Samsaiman
itu lah sally.. sobs2. tapi sally tak rindu kite, sally rindu yong hwa je. ehhhh
:P

1/17/2014 12:01:00 am

@Shark Kay
tq :D

1/17/2014 12:02:00 am

@Akeyla Azmi
qila lah jawapannyaaaaa. hehe
tu la, nak mengamok kat qila ni
:P

1/17/2014 12:02:00 am

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)
hmmm. betul. hehe

1/17/2014 12:03:00 am

@Chic Na
sape2? takde sape lah. hahaha!

1/17/2014 12:04:00 am

@asha hana
hanaaaa. hehe

1/17/2014 12:04:00 am

@atien zuraidah
hehe

1/17/2014 12:11:00 am

tak rock la kalau pendam perasaan . hee

1/17/2014 09:05:00 am

Siapa kah....? :)

1/17/2014 12:26:00 pm

rndu spe la tu kan...

*derita merindu...cam tajuk lagu je..ewah.. ^o^*

1/17/2014 02:00:00 pm

adoi..kalau baling batu mesti kena baling balik kan?? tak sanggup2... xpe lah rindu kat Allah and rindu mak ayah je.. :)

1/17/2014 07:38:00 pm

dalam maksudnya tu..

1/17/2014 10:28:00 pm

@syuk shusuke
overexposed pun tak syok jugak. nanti ada yg meluat. hehe

1/17/2014 10:29:00 pm

@LiLy @ MaMaQiStInA
jawapannya adalah kak lily! hehe
boleh? :P

1/17/2014 10:29:00 pm

@Cik Yaya
sesiapa sahaja yg dirasakan perlu dirindui. cewah. haha

1/17/2014 10:29:00 pm

@Sya Nadia
ade ke yg nak baling betul2? hehe

1/17/2014 10:30:00 pm

@azizah :)
hehe, mungkin. :D

1/17/2014 11:49:00 pm

Hahaha.. Ganasnya merindu orang. ^^

1/18/2014 08:39:00 am

Banyak makna quote ya.. Heheh.

1/18/2014 03:05:00 pm

Salam.

ehh..kalau gini..takmo la rindu2an..

nanti ada kecederaan,pastu masuk muka depan METRO.

"Dibaling batu kerana rindooo" hik3

1/19/2014 03:24:00 pm

Luka berdarah kang muka org kna baling batu tu..hahahaha..ni rindu saoe ni aisya..ayut ea???

1/19/2014 04:21:00 pm

la kenapa tak cakap awal awal yang adik manis rindu kat sis..hehehe.

1/19/2014 05:18:00 pm

Sweetlah aisya nih.. ^^

1/21/2014 08:21:00 am

deep! ika suka~~

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...