08/01/2014

Wordless Wednesday : Gadis Cuaca? Motif??



p/s : I nak promote blog uolls ni? Taknak ke? Boleh rujuk entri INI ye. Hiks

39 comments

1/08/2014 08:35:00 am

Gadis Cuaca?apakah?ade je spam sms kan..abaikan

1/08/2014 09:27:00 am

takde motif, tu sengaja je tu.. ntah apa-apa lah tu nanti.. :)

1/08/2014 10:02:00 am

apakah maksud gadis cuaca itu? hehe..

1/08/2014 10:17:00 am

salam sis tqvm ye singgah.owh kak lea pun dpt semalam.tercenggang2 gak baca sms tu ha2 hampeh tul!

1/08/2014 10:25:00 am

Macam2 jak nak.. hee

1/08/2014 10:50:00 am

hahaha biasa la tu. hana pown selalu dapat. nyampah powna ada -_-

1/08/2014 11:25:00 am

gadis cuaca yang mencuit hati. Buat lawak tenatang cuaca kot...hehe :)

1/08/2014 11:43:00 am

gadis cuaca yg menawan? ni mesti gadis seksi sambil baca berita kaji cuaca.

1/08/2014 12:45:00 pm

apakah gadis cuaca..? hahaha :D

1/08/2014 01:39:00 pm

kelakar la. nak buat apa tengok gadis cuaca.. tak de kerja betul lah

1/08/2014 05:49:00 pm

Gadis cuaca ? apa kena mengena dengan cuaca ? haha , lawak la

1/08/2014 05:52:00 pm

itu biasa promosi untuk lelaki yang bermata keranjang..hehehe

Regards,
-Strider-

1/08/2014 08:11:00 pm

kahkahkah.. cemana la agaknya gadis cuaca..

1/08/2014 09:19:00 pm

@Azhafizah Md Nor

itu lah.. mcm2. haha

1/08/2014 09:19:00 pm

@Norhasniza Khalid

itu lah mama.. terkejut dpt msg mcm ni. ntah pape je lah.

1/08/2014 09:21:00 pm

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)

seorang gadis yg melaporkan keadaan cuaca terkini? mungkin. hehe

1/08/2014 09:22:00 pm

@||aLeaSaRa||

itu lah kak lea.. terkejut.. 1st time dpt msg pasal gadis cuaca. ntah pape je lah. haha

1/08/2014 09:22:00 pm

@Sally Yatiey

nang pun. tiba2 gadis cuaca.. motif?
haha

1/08/2014 09:22:00 pm

@asha hana

yg lain selalu jgak dpt. gadis cuaca tu 1st time dpt semalam. haha

1/08/2014 09:23:00 pm

@puteri kasih

mungkin lah sis.. hehe

1/08/2014 09:23:00 pm

@aswadz

besar kemungkinan.. boleh jadi benda lain jugak. hehe.

1/08/2014 09:23:00 pm

@Sally Samsaiman

tiba2 je gadis cuaca.. hahaha!

1/08/2014 09:24:00 pm

@Liza Licha

mmg ramai lah kot yg ambik tau tentang laporan cuaca terkini kalau dah iklan mcm ni. haha

1/08/2014 09:24:00 pm

@AmySyahiera Malik

melaporkan keadaan cuaca terkini di tempat anda. mungkin? haha!

1/08/2014 09:25:00 pm

@Azlan Strider

kannn. tarik perhatian dgn iklan2 mcm tu.

1/08/2014 09:25:00 pm

@Chic Na

cikna try la tgk. pastu gtau eh mcm mana gadis cuaca tu. haha!

1/08/2014 09:57:00 pm

eh samalah!!!

1/08/2014 09:57:00 pm

qilah pun dapat -__-
motif?? ugh

1/09/2014 01:53:00 am

merepek2 je kan kadang2 text gitu --'

1/09/2014 08:32:00 am

errr..apakah? gadis cuaca? mgkn mcm pembaca berita kaji cuaca tu?

1/09/2014 09:42:00 am

hahaha lawak seh... banyak iklan nak tarik perhatian tu

1/09/2014 11:56:00 am

huhu ape mende tu gadis cuaca ? ^,^

1/09/2014 04:54:00 pm

Hahaha, first time nengar perkataan gadis cuaca. Pa benda ya owe?

1/09/2014 10:21:00 pm

@Akeyla Azmi
kannnn.. punya la excited kot2 la dapat text dr buah hati ke.. bila tengok, hampeh! hahahahaha

1/09/2014 10:21:00 pm

@Affy Afiqah
kan. iklan ape lah agaknya tu.

1/09/2014 10:21:00 pm

@Mime MF
mungkinnnn.. tak dapat dipastikan kesahihannya. haha

1/09/2014 10:22:00 pm

@azizah :)
semak je kan kak jijah.. ingatkan dpt msg penting ke.. sekali tgk.. grrrr

1/09/2014 10:22:00 pm

@Cik Yaya
ntah lah cik yaya.. yg pasti ini iklan nak tarik perhatian org.

1/09/2014 10:22:00 pm

@Isabel Diaz
hhahaha! yala kmk pun tertanya2 juak. 1st time juak dgr.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...