08/01/2014

Wordless Wednesday : Tidur Mati



p/s : I nak promote blog uolls ni. Senang je, cuma perlu isikan tempat kosong dalam entri INI. Hiks

39 comments

1/08/2014 08:06:00 pm

wah comelnya kucing awak :)

1/08/2014 08:07:00 pm

syoknya depa tido..

teringan jgk tp nak membelek entri cari jawapan tu blum ada ms sesuai lg.. hikkk..

1/08/2014 08:16:00 pm

comel ssangat dye . bwat pelok time tido best ni :D

1/08/2014 08:23:00 pm

ya allah comelnyaaa kucing tu mcm ulat dah heheheh <333

1/08/2014 08:25:00 pm

Cute! ;D

1/08/2014 08:46:00 pm

@Dzureen Darwis

tq.. hehe

1/08/2014 08:47:00 pm

@Chic Na

tidur mati.. dah tu kita gerakkan marah plak tu. haha

takpe cikna, lambat lg tu. hehe

1/08/2014 08:47:00 pm

@aswa leyla

best! sebab gemok! haha

1/08/2014 08:48:00 pm

@Akeyla Azmi

kucing serba boleh ni.. bleh jadi macam2. haha

1/08/2014 08:49:00 pm

@Sally Yatiey

tgk tuan lah. kah kah kah

1/08/2014 09:08:00 pm

comel la kucing2 tu..kalau sudi,jemput join..

http://sitizawiah95.blogspot.com/2014/01/first-giveaway-by-szl.html

1/08/2014 09:40:00 pm

@siti zawiah

terima kasih kerana menjemput. :)

1/08/2014 09:47:00 pm

Gebunya bulu . Suka tengok kucing , tapi takut nak dekat dahh disebabkan peristiwa malang yang berlaku di antara saya dengan kucing . hehehe :3

1/08/2014 10:19:00 pm

Bergolong nya tido.. Lol :)

i love cat.... may i asked, kucing awak baka apa?

1/08/2014 11:52:00 pm

dah macam tenggiling dah!

1/09/2014 01:52:00 am

macam2 style tidur haaa, cute!! :)

1/09/2014 08:31:00 am

sy nmpk bebola bulu sdg tidur...hehe

1/09/2014 09:41:00 am

comelnya bulu dia..

1/09/2014 09:50:00 am

comelnya kucing..gebu gebas bulus dia

1/09/2014 11:56:00 am

amboi bulu kemainnnn...heeee =D

1/09/2014 04:52:00 pm

Tebal bulu nya eh

1/09/2014 09:16:00 pm

geramnya tengok dia tidur.. gebu je bulunya.. :D

1/09/2014 09:34:00 pm

@Mime MF

yg itu mmg bebola kekuningan yg turun dari langit. haha

1/09/2014 09:34:00 pm

@azizah :)

bulu aje ke yg comelnya kak jijah? kucingnya? atau tuannya?
hahaha!

1/09/2014 09:35:00 pm

@Azhafizah Md Nor

hehehe.. bulu gebu lemak pun tepu. haha :D

1/09/2014 09:36:00 pm

@Cik Yaya

hehehe.. consist of fur and fat kan.. haha

1/09/2014 09:36:00 pm

@Isabel Diaz

nak hitam ya nang tebal.. tp yg kuning ya gik nipis gik bulunya.. tegal nya sakit hari ya. huhu

1/09/2014 09:37:00 pm

@Mizz Aiza (Dunia Kecil)
selalu rasa mcm nak jadikan bantal je kalau si gemok dua ekor ni tido. hehe

1/09/2014 10:36:00 pm

@cik kiera
apa yg jadi.. huhu.. nak tau jugak.

1/09/2014 10:37:00 pm

@superVEE
mcm pusak sikda tulang jakkk. haha

1/09/2014 10:41:00 pm

@nuranne (formerly simplyseoul)
mixed persian. :)

1/09/2014 10:42:00 pm

@Sally Samsaiman
tu baru tenggiling.. nak jadi katak, nak jadi cicak.. semua boleh. haha

1/09/2014 10:42:00 pm

@Affy Afiqah
mmg pun Ika.. kalau perhati kucing2 tu tido mmg macam2 pose kita boleh tengok. gerammmmm
hehe

1/10/2014 02:19:00 pm

sis suka tengok kucing tido, macam macam gaya tapi diorang tetap lena. Suka juga sakat diorang masa tengah lena...hehe

1/10/2014 04:07:00 pm

amboi bulu dia. geram. !!! -_-

1/10/2014 11:03:00 pm

@puteri kasih
mcm2 gaya ada. hehe.
Macam Cik Teng2 ni.. Lately ni tak boleh usik dia tengah tidur. nanti dia marah. bising je mulut dia. mcm membebel dah sy dengar. hehe

1/10/2014 11:04:00 pm

@asha hana
yg tengok hari2 ni pun gerammmmmm jugak.. rasa mcm nak gigit2 je bulu2 dua ekor ni. hehe

6/24/2014 11:17:00 am

bergulung haaa tidurnya..mcm karpet, hehe :D

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...